Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookie Review: Toto

Plaats hier even je ervaringen dusver met 1 van de legale bookmakers.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pijnacker83
Country flagpijnacker83 in 4-10-2021 05:43 Bookmakers
in 4-10-2021 05:43 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waardeloos. Documenten review duurt veel te lang. Wacht al meer dan een dag.

0 Vind ik leuk's

Drama. Al 48 uur lang, je bent er bijna…

0 Vind ik leuk's
  • Dorp (04-10-2021 07:58) Citatie verwijderen

    Drama. Al 48 uur lang, je bent er bijna…

Precies, dit. "Je bent er bijna" duurt nu meer dan 48 uur (overigens kon het volgens de helpdesk tot 48 uur duren...uhuh)

0 Vind ik leuk's

Geen Asian handicaps ,je kunt geen cash in doen ,dus als je per ongeluk een verkeerde bet plaats heb je pech.

0 Vind ik leuk's
  • Loen (04-10-2021 08:20) Citatie verwijderen

    Precies, dit. "Je bent er bijna" duurt nu meer dan 48 uur (overigens kon het volgens de helpdesk tot 48 uur duren...uhuh)

Weer contact gehad, ze zijn de boel vanwege de/een storing handmatig aan het verifiëren. Kan nog enkele dagen (!) duren...

1 Vind ik leuk's

Bij mij deed het 10 minuten, afgelopen zaterdagmiddag om 15:25 geregistreerd en rond 15:35 geverifieerd. Je krijgt een 5 euro freebet na het registreren, al weet ik niet of dit alleen nu de begin periode is of altijd na het registreren. Verbeterd ten opzichten van eerst is dat je nu live kan wedden, de livebet werd snel (vrijwel direct) goedgekeurd na afloop. Nog geen ervaring met uitbetalen, voor 1 oktober deed dit normaal 2 dagen. Nog geen ervaring gehad met de klantenservice.

0 Vind ik leuk's

De wachtwoord vergeten functie doet het niet bij Toto. Ik was hierdoor in de veronderstelling dat iedereen opnieuw een account moet aanmaken, maar toen ik dat probeerde kwam ik er niet doorheen omdat mijn IBAN al aan een bestaand account gekoppeld is.


Wat een prutsers..

0 Vind ik leuk's

Toto heeft nu ook live streams bij het live wedden zag ik vanmiddag bij ijshockey. Hopelijk is dit ook zo bij de hoge voetbal leagues.

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Mijn status bij Toto op dit moment: Je bent er bijna😁😁😁


Dat staat er alleen al sinds afgelopen zondag 11:30 😅🙈😅🙈

0 Vind ik leuk's
  • Z3xtr4 (04-10-2021 15:22) Citatie verwijderen

    Toto heeft nu ook live streams bij het live wedden zag ik vanmiddag bij ijshockey. Hopelijk is dit ook zo bij de hoge voetbal leagues.

Jep. Vant weekend veel kunnen zien..

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.