Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Canbet: informatie en vragen

Forum topic over de online bookmaker Canbet. Hier kan je alles wat met canbet te maken heeft kwijt. Stel hier je vragen of deel je ervaringen over Canbet.

Zelf heb ik een al een tijdje een account bij Canbet en ik moet zeggen dat Canbet me best goed bevalt. De Canbet software is makkelijk te bedienen en heeft regelmatig ook goede quotes voor voetbal wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wedden
Country flagwedden in 8-10-2009 17:20 Bookmakers
in 8-10-2009 17:20 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik speel (nog) niet bij Canbet. Wat bevalt er goed aan vind je? Is de site snel, overzichtelijk, zijn de quotes goed.

Welke sporten bieden ze aan, welke wed opties heb je?

Ben benieuwd naar je bevindingen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik lees net dit over Canbet:
- http://www.blogabet.com/forumsmf/?topic=15746.0

Lijkt me niet al te positief.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Ik denk dat die persoon in kwestie iets anders verkeerd heeft gedaan. Het kan natuurlijk niet zomaar de Canbet een account niet heropend. Canbet is zeker een goede online bookmaker met redelijk goede odds overall.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum en ik dacht ik begin maar even met een kleine review over Canbet. Korte samenvatting: NIET AAN BEGINNEN!!!
Canbet is de 6de bookmaker waarbij ik me aangemeld heb, dus ik denk dat ik ondertussen wel enigzins weet wat je van een bookmaker mag verwachten. Ik doe vooral aan livebetting, en ik kan je vertellen: daar schiet Canbet echt zwaar te kort. De pagina's laden ontzettend sloom, en zijn zeer onoverzichtelijk. Je kunt niet 1 wedstrijd die je aan het volgen bent apart selecteren om alleen daarvan de oddsveranderingen bij te houden, nee je kunt enkel alle wedstrijden tegelijk op 1 pagina laden. Die pagina wordt elke 30 seconden volledig herladen (dus naar oddsveranderingen in de tussentijd kun je enkel gissen, die bemerk je pas wanneer je een bet plaatst), en dan verspringt vaak de pagina helemaal en verandert de volgorde waarin wedstrijden staan, zodat je 'jouw' match weer helemaal kwijt bent.
Het plaatsen van een livebet is nog verschrikkelijker. Bij iedere bookmaker is het zo dat je een paar seconden moet wachten voordat je bet geaccepteerd wordt (of gecancelled vanwege oddsveranderingen). Bij Canbet heb ik meerdere keren meegemaakt dat ik 2 minuten (!!!) moest wachten voordat ik te zien kreeg of mijn bet geaccepteerd was of niet! 2 minuten!!! Dat is bij livebetting toch echt ongehoord en onacceptabel, of niet soms? De eerste keer dacht ik nog dat de melding gewoon niet goed functioneerde, en aangezien de bet ook niet bij mijn betgeschiedenis verscheen ging ik ervan uit dat hij gecancelled was en heb ik hem toen nog eens opnieuw afgesloten. Waarna dus bleek dat ik de bet 2x had ingezet. Ook heb ik wel eens ingezet, moeten wachten op bevestiging, waarna er na 2 minuten een goal viel en mijn bet dus alsnog gecancelled werd. Terwijl ik ruim om tijd had ingezet en dus juist goed had moeten cashen. Dat kan toch echt niet!
En tot slot: ook met uitbetalen zijn ze verschrikkelijk. De meeste bookies hebben opties om je tegen jezelf in bescherming te nemen en je eigen account te limiteren etc (ook alleen maar omdat ze dat moeten uiteraard, maar toch). Canbet probeert gokverslaafden juist helemaal gek te maken. Wanneer je een withdrawal aanvraagt gaan ze daar niet meteen werk van maken, nee eerst krijg je een bezinningsperiode van 48 uur. Je geld blijft dus nog 48 uur lang gewoon beschikbaar op je account en je kunt er dus nog gewoon mee wedden. Als je dus alsnog in de verleiding komt en dat doet, wordt je uitbetaling gecancelled. Echt absurd. Pas na die 48 uur maken ze het binnen 3 dagen daadwerkelijk over. Het duurt dus maar liefst 5 dagen voordat je je geld kunt verwachten.
Tenminste, dat zeggen ze. Ik heb mij bij hen aangemeld om slechts 1 reden: de 100% bonus tot 75 euro. Ondanks al hun pogingen om me te dwarsbomen bij het livebetten (wat me meerdere keren een goede som heeft doen mislopen) heb ik de bonus niet alleen weten vrij te spelen maar er zelfs 280 euro van kunnen maken. Die wil ik nu in zijn geheel laten uitbetalen, maar ik zit nu al 5 dagen in die 'bezinningsperiode' die eigenlijk maar 48 uur zou moeten duren. M'n geld staat dus nog gewoon op m'n account en ik kan er nog altijd mee wedden. Maar dat wil ik niet, ik wil zo snel mogelijk weg daar.
Conclusie: de bonus is aardig, maar toch als ik de keuze nog eens zou moeten maken zou ik me absoluut niet meer bij hun aanmelden. Ik ga ze blijven lastigvallen tot ik mijn geld krijg, en dan zien ze me nooit meer terug!
0 Vind ik leuk's
Makker, staakt uw wild geraas!
Ik nog een paar honderd euro op mijn account bij canbet, dit wil ik via moneybookers uit betalen, maar ik krijg geen reactie van canbet. Ik heb al verschillende mails verstuurd, maar daar wordt ook niet op gereageerd. Zijn er meerdere die hier problemen mee hebben, ik zie hierboven wel wat van die reacties maar die zijn meer dan een jaar oud.
0 Vind ik leuk's
Canbet heeft een bonus van 180 euro op dit moment tot 100%, redelijk makkelijk vrij te spelen op odds van 1,75. Nadeel is wel dat deze bonus puur is om liquiditeit aan te trekken. Canbet heeft op dit moment een probleem met het uitbetalen op klanten. Ik heb verschillende mensen gehoord dat zij wel betaald worden, maar het gaat heel sloom. Ik wacht al 6 weken op meer dan 1000 euro. Gewoon blijven mailen dutchdanny ;).
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Dank je voor je reactie. (y)
Ik ben dus niet de enige, dacht dat canbet wel betrouwbaar was, maar niet dus.
Ik volg je advies op Datel13.
0 Vind ik leuk's
Ik had daar ook problemen met payout. Ze hadden na een maand zelfs mijn uitbetaling geannuleerd in mijn account, daardoor werd ik echt boos. Heb een klacht ingediend op het SBR forum en heb geklaagd bij hun licentieverstrekker IBAS, heb 10x binnen 5 minuten een mail verstuurd dat ik dit niet pik en dat ik geklaagd heb bij die instanties. En nog geen 5 minuten later stond het bedrag (hoog in de 3 getallen) op mijn moneybookers!
Dus dat heeft waarschijnlijk effect gehad, ik heb in totaal 5 weken op mijn centen gewacht.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Gister deze mail mogen ontvangen:
"Please be advised that your withdrawal request will be processed and paid over the next week.
Over the past two months, as you are well aware, Canbet Sports Bookmakers UK Ltd has experienced immense difficulties in making payments to our customers. As our customer service department has reported, this has been the result of an IT error that had been triggered through bonus bets and free deposit match up bonuses.
Like many companies within the online industry, some components of the IT software are controlled by a third party and integrated into the main IT platform. At Canbet this has been the case with our financial software program for many years. This third party IT program accepts deposits and issues withdrawals; it calculates all financial transactions including bonuses. Recently it was discovered that this system was not recognising all the rules associated with deposit match up bonuses, thus many customers were unduly qualifying for their bonuses. This resulted in management having to undergo a complete overhaul of the third party IT system, including a financial forensic audit, whereby we had to first identify the issues, find out how far back the issue went, identify every customer and each of their bets and then assess if the customer qualified for their bonus or not. Unfortunately, all of this has taken time to complete.
Whilst we appreciate that this delay in payment processing has caused unnecessary angst amongst our customers, we were left with no alternative other than to resolve this problem and ensure that everyone who has made a withdrawal request was eligible to withdraw their money and paid the correct amount. During this period, once our customer service and finance department were satisfied that the customer was eligible or not to withdraw their funds, they have either been paid or notified as to why they were not eligible due to not satisfying the bonus requirements.
Over the next week, our customer clearance procedures will once again be automated which will result in customers being paid in an expedient manner, thus clearing the backlog of withdrawal requests. Going forward, we will be upgrading our whole financial platform to ensure that we don't have a repeat of this in the future.
I would like to thank both the UK Gambling Commission and IBAS for their support and assistance during this period and look forward to our customers once again enjoying the benefits of one of the world's oldest online sports books.
On behalf of the team at Canbet, I do offer our sincere apologies for any inconvenience that this temporary issue has caused you.
Yours Sincerely
Executive Director "
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Ja die heb ik ook ontvangen Datel, misschien is dat positief :-$ , want als ze dit naar iedereen sturen lijkt het erop dat ze er echt mee bezig zijn. Of zal het weer een zoethoudertje zijn.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.