Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Oddsring: informatie en vragen

http://www.oddsring.com/
Iemand enige ervaring met deze bookmaker? Ze bieden namelijk een bonus van 200% als je 100 euro stort krijg je dus 200 bonus, althans als je genoeg heb ingezet/gewonnen.
Maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar datel13
Country flagdatel13 in 4-10-2013 10:57 Bookmakers
in 4-10-2013 10:57 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kende het nog niet, maar ziet er wel een interessante bookmaker uit. Ook op google vind ik niet direct een klacht. Ga het zelf ook eens uitzoeken (y)
0 Vind ik leuk's
tom800:
Kende het nog niet, maar ziet er wel een interessante bookmaker uit. Ook op google vind ik niet direct een klacht. Ga het zelf ook eens uitzoeken (y)

Wat zijn je bevindingen, Tom?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
tom800:
Kende het nog niet, maar ziet er wel een interessante bookmaker uit. Ook op google vind ik niet direct een klacht. Ga het zelf ook eens uitzoeken (y)

Wat zijn je bevindingen, Tom?

Bij nader inzien heb ik mij er niet op aangemeld, omdat je die bonus eerst vrij moet spelen. Ik wacht dus ook af op het oordeel van anderen ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik ken deze bookmaker ook niet, alleen had de naam wel eens eerder voorbij zien komen. De bookmaker is vrij nieuw en ik zie in google trends dat deze bookmaker de laatste maanden aan een enorme opmars bezig is. De recensies die ik vind zijn goed te noemen voor zo'n nieuwe bookmaker, alleen het zijn er wat weinig dus zijn die recensies nog niet helemaal te vertrouwen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
lijkt me wel gekke manier om een bonus rond te spelen ......
je wint een punt voor elke € die je wint, en je wint een punt als je een € verlies .... maar om dus 1 punt te winnen moet je minimaal een odd 2.00 bet juist hebben van 1€ zoals ik het lees of hem gewoon fout hebben ;o)
verder moet je dat doen met je deposit geld en krijg je het bonus geld maar na het rondspelen op je rekening.... ga toch niet inschrijven vrees ik ;o) ....
wat wel leuk oogt... is de inruilactie van je punten, bij 100.000 punten kun je een iphone 5 van 64 Gb inruilen ... handig om weten dat je dan ofwel 100.000 euro won of verloor .... in het laatste geval .... had je hem dus beter al lang gekocht ;o)
0 Vind ik leuk's
datel13:
Ze bieden namelijk een bonus van 200% als je 200 euro stort krijg je dus 400 cadeau, althans als je genoeg heb ingezet/gewonnen.
Maar vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?

Ze bieden een bonus van 200% tot aan maximaal 200 euro. Ik pas jouw beginpost direct even aan want dat kan verwarrend zijn voor mensen die dat lezen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.