Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Vragen over de Bookmakers pagina

Ik zat eventjes op de bookmakerpage te kijken, en zag daar meerdere bookmakers waarbij iDeal niet mogelijk is.
Dit zijn:
Betfair
10bet
Betrally
Mybet
Interwetten
Tonybet

Op al deze sites zie ik echter dat betaling via banktransfer (dus via Ideal) gewoon mogelijk is, behalve bij betfair. Klopt dit? Dan kan dit ook aangepast worden op de bookmaker page. Daarnaast staat bij Betsson dat de bonus 55 is, maar je krijgt daar 50 als je 25 stort
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar wouterfcu
Country flagwouterfcu in 15-07-2014 21:43 Bookmakers
in 15-07-2014 21:43 Bookmakers
28 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
zoals ik al zei kun je tegenwoordig bij bijna iedere bookmaker met IDEAL geld storten.
Bij deze bookie's kun je gewoon met ideal betalen:
Betfair
10bet
betrally
mybet
interwetten
Tonybet

De bookmarker page word niet zo actief bijgewerkt omdat vaste spelers niet heel veel op die pagina zitten. En de bonussen die er staan zijn ook (bijna) allemaal van langer geleden.
In ieder geval kun je tegenwoordig 99% van de keren met ideal geld storten. Zelf raad ik aan om neteller of een andere tussenrekening te nemen.
0 Vind ik leuk's
Waarom zijn de bookmakers BWIN en Unibet verdwenen van de bookmaker pagina?
Beetje vreemd aangezien ze als hoogste aangeschreven stonden!
0 Vind ik leuk's
Blabla

Jordi85 ik wijs je graag door naar de volgende pagina:


https://www.voetbalwedden.net/forum/hulp-en-advies-110/bookmakers-richting-licenties-in-nl-de-ksa-en-voetbalweddennet


Ik denk dat je dan al snel genoeg een antwoord op je vraag hebt.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 07:56
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de link svennie1992 (y)
0 Vind ik leuk's
Blabla
jordi85:
Bedankt voor de link svennie1992 (y)

jordi85:

Bedankt voor de link svennie1992 (y)

top !

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 07:56
0 Vind ik leuk's
Ik heb mij gister aangemeld bij Netbet.

En exact de volgende stappen gevolgd die gevolgd moeten worden om de bonus te ontvangen:

Bonus voor nieuwe klanten

Ontvang 50% bonus tot maximaal 50 euro (100 euro storten is 50 euro extra bonus). Hieronder staan in het kort de stappen uitgelegd.

Registreer je op de website van www.netbet.com
Ga naar de Kassa en voer de bonuscode WELCOME50 in.
Maak uw eerste storting
Speel het gestorte bedrag eenmaal rond op odds van 1.60 per weddenschap.
De bonus zal automatisch gestort worden als de bovenstaande stappen gevolgd zijn.


Maar ik heb deze bonus nooit ontvangen en nog steeds niet gekregen, iemand enig idee waar het mis kan zijn gegaan? Ik had hier namelijk 100 euro gestort.
0 Vind ik leuk's
klijn4:
Ik heb mij gister aangemeld bij Netbet.


Registreer je op de website van www.netbet.com
Ga naar de Kassa en voer de bonuscode WELCOME50 in.
Maak uw eerste storting
Speel het gestorte bedrag eenmaal rond op odds van 1.60 per weddenschap.
De bonus zal automatisch gestort worden als de bovenstaande stappen gevolgd zijn.[/i]
0 Vind ik leuk's
-
Dat heb ik al gedaan.
Dat zeg ik ook duidelijk in mijn uitleg.
0 Vind ik leuk's
Geen handicaps gespeeld? of over/unders?
0 Vind ik leuk's
-
wouterfcu:
Ik zat eventjes op de bookmakerpage te kijken, en zag daar meerdere bookmakers waarbij iDeal niet mogelijk is.
Dit zijn:
Betfair
10bet
Betrally
Mybet
Interwetten
Tonybet

Op al deze sites zie ik echter dat betaling via banktransfer (dus via Ideal) gewoon mogelijk is, behalve bij betfair. Klopt dit? Dan kan dit ook aangepast worden op de bookmaker page. Daarnaast staat bij Betsson dat de bonus 55 is, maar je krijgt daar 50 als je 25 stort

wouterfcu:

Ik zat eventjes op de bookmakerpage te kijken, en zag daar meerdere bookmakers waarbij iDeal niet mogelijk is.

Dit zijn:

Betfair

10bet

Betrally

Mybet

Interwetten

Tonybet

Op al deze sites zie ik echter dat betaling via banktransfer (dus via Ideal) gewoon mogelijk is, behalve bij betfair. Klopt dit? Dan kan dit ook aangepast worden op de bookmaker page. Daarnaast staat bij Betsson dat de bonus 55 is, maar je krijgt daar 50 als je 25 stort



Wat Betsson betreft : De bonus (eerste stortingsbonus) is 100% TOT aan 55 euro...Dus als je 55 euro stort speel je met 110 euro

Kijk maar hier : https://i.imgur.com/mWkNL5B.png?1 :

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 07:57
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.