Bwin account bevroren na uitbetaling
Na een half jaar niet gespeeld te hebben na zelfuitsluiting deze week weer voor het eerst ingezet.
Gisteravond 975 euro gewonnen. Heb 450 euro laten uitbetalen.keurig een mail gehad dat ze er mee bezig gaan. Maar nu is mijn account geblokkeerd! Iemand ervaring mee?
Gisteravond 975 euro gewonnen. Heb 450 euro laten uitbetalen.keurig een mail gehad dat ze er mee bezig gaan. Maar nu is mijn account geblokkeerd! Iemand ervaring mee?
in 22-12-2012 10:13 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
die van mij is ook gisteren geblokkeerd, had kopie van me identieit gestuurd om te kunnen terugstorten.
en nu kan ik er niet meer op.
heb al 3 berichten gestuurd, niks gehoord.
en nu kan ik er niet meer op.
heb al 3 berichten gestuurd, niks gehoord.
Nieuwe Bwin vind ik sowieso vaag. Ineens een oud storingslimiet dat weer actief is enzo.
Overigens heb ik ook zulke verhalen over Unibet gelezen. Aangezien ik nu ook 750 uit wil laten betalen in 2 etappes hou ik m'n hart vast.
Overigens heb ik ook zulke verhalen over Unibet gelezen. Aangezien ik nu ook 750 uit wil laten betalen in 2 etappes hou ik m'n hart vast.
Ik heb inmiddels ook 3 berichten gestuurd..ook niks terug!Ook gebeld met de klantenservice. Ze nemen kontakt op met de afdeling die erover gaat. Gaat wel na het weekend worden zeiden ze..pff!
Mijn bwin account is ook geblokkeerd (sinds vrijdag). Reden zou zijn dat ze niet weten of ik "responsible game". Beetje vage zooi dus.
hoe heb je kontakt met hun gekregen?en gaan ze je account wel weer openen dan?
[email protected] gespammed en als het goed is gaan ze hem weer openen
Ik heb gisteren exact hetzelfde meegemaakt. 2 weken geleden gewoon nog uitbetalingen. Nu eerste keer op nieuwe site gedaan, en half uur laters mijn account geblokkeerd. Ook al drie mails gestuurd em geen reactie. Iemand al een reactie gekregen?
Heb dit ook gehad, enkele maanden geleden, geen enkele bookie blokkeert zo snel dan bwin
Als je eerlijk speelt brengen ze dit wel in orde
Als je eerlijk speelt brengen ze dit wel in orde
Begin september kreeg ik van Unibet de melding dat mijn account geblokkeerd is, omdat ik verdacht werd van een chipdump, dus een ernstig vergrijp op de pokertafel. Ongelooflijk dat men mij hiervan verdenkt, want ik heb niet eens een pokeraccount. Inmiddels heb ik al ettelijke telefoontjes moeten plegen en heb onder meer een kopie van mijn paspoort, een kopie van een bankafschrift en een proces-verbaal van de politie toegestuurd. Mijn account is namelijk gehackt, terwijl er nog ongeveer 500 euro opstond. Unibet is al maanden met een onderzoek bezig hoe een en ander heeft kunnen gebeuren, maar ondanks diverse telefoontjes kan het nog wel enkele maanden duren voordat ik weer kan spelen. Het is te gek om los te lopen. Afwachten is alles wat ik kan doen, terwijl ik met de hele affaire niets te maken heb.
Mensen. Zowel Bwin als unibet zijn sukkels. In Belgie is bwin tevens geblockt door licentie problemen. Ik heb van Bwin nog 10000€ tegoed door een fout in een bepaald spel. Het is al 6 maand aan de gang dat ze het aan het onderzoeken zijn. 3 maand geleden kreeg ik een uitleg. Die was te belachelijk om los te lopen. Ze passen het reglement van het spel aan en daarmee was de kous zogezegd af. Dan hadden ze het echter verkeerd voor. Door de aanpassing van de spelregels betrapte ik ze op een andere fout in het spel . Dus staan ze nu met de rug tegen de muur. Wat ze gaan doen weet ik niet maar als je een mail stuurt duurt het een week of meer vooralleer je reactie krijgt en dan steeds een slappe uitleg. Ik heb maar 1 woord voor dit soort mensen. DIEVEN.