Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account bevroren na uitbetaling

Na een half jaar niet gespeeld te hebben na zelfuitsluiting deze week weer voor het eerst ingezet.
Gisteravond 975 euro gewonnen. Heb 450 euro laten uitbetalen.keurig een mail gehad dat ze er mee bezig gaan. Maar nu is mijn account geblokkeerd! Iemand ervaring mee?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjopie83 in 22-12-2012 10:13 Bookmakers
in 22-12-2012 10:13 Bookmakers
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mij hoor je niet vaak klagen, maar vind de uitbetaling bij Bwin waardeloos!
Zondagmiddag om 15u een uitbetaling gedaan via moneybookers en nog steeds niets ontvangen! Ik heb al vaker uitbetaald via Moneybookers op Bwin (een tijd geleden) maar dit duurt wel lang.
Pokerstars en 12bet heb ik mijn geld binnen 1 en max 30 min op mijn account.
Gezien de problemen hierboven ben ik helaas niet de enige. Hopelijk doen ze er snel iets aan!
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Zondagmiddag om 15u een uitbetaling gedaan via moneybookers en nog steeds niets ontvangen! Ik heb al vaker uitbetaald via Moneybookers op Bwin (een tijd geleden) maar dit duurt wel lang.
Gezien de problemen hierboven ben ik helaas niet de enige. Hopelijk doen ze er snel iets aan!

Mijn ervaring is juist dat het er echt binnen een uur op staat (Bwin -> Moneybookers).
0 Vind ik leuk's
Uilskuiken!Frikandel!Bal gehakt! Drommels, drommels en nog eens drommels!
molliebollie:
onzemichael:

Mijn ervaring is juist dat het er echt binnen een uur op staat (Bwin -> Moneybookers).

Bwin doet er soms wel een week over, vind het wqchten vaak niet eens zo erg, als ik het maar krijg.
Verder is Bwin wel een van de traagste idd
@flaming is het al opgelost?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
[quote]
Geachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uw verzoek tot uitbetaling van 06-01-2013 van ***,** euro wordt reeds verwerkt.
Zodra onze interne controles zijn afgerond zullen wij het door u verzochte uitbetalingsbedrag op werkdagen binnen 24 uur aan uw bank of betalingsservice overmaken. De tijdsduur die uw bank of betalingsservice nodig heeft om de overschrijving te verwerken is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.
U kunt de status van uw uitbetaling op elk gewenst moment controleren in uw accountsectie "Deposits/Withdrawals". Zodra een uitbetaling is verwerkt dan wordt de status getoond als "Completed" en kunt u nog eens de datum van de vernieuwde status bevestigen. Onder de "Delivery time" kunt u kijken hoe lang het gemiddeld duurt voordat het bedrag beschikbaar is op uw rekening.
Wij willen u erop wijzen dat onze klantenservice nog steeds beschikbaar is in het Nederlands. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen in het Nederlands, indien u dat prettiger vindt.
Dit kunt u doen door zich te richten tot [email protected].
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
vandaag maar weer eens gemaild en ipv zo'n lange mail te sturen kunnen ze gewoon beter mn centen sturen. :D
Alweer 48 uur wachten op mn centjes
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
[quote]
Geachte heer ***,
Zodra onze interne controles zijn afgerond zullen wij het door u verzochte uitbetalingsbedrag op werkdagen binnen 24 uur aan uw bank of betalingsservice overmaken. De tijdsduur die uw bank of betalingsservice nodig heeft om de overschrijving te verwerken is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze. Wij kunnen hier geen invloed op uitoefenen.
U kunt de status van uw uitbetaling op elk gewenst moment controleren in uw accountsectie "Deposits/Withdrawals". Zodra een uitbetaling is verwerkt dan wordt de status getoond als "Completed" en kunt u nog eens de datum van de vernieuwde status bevestigen. Onder de "Delivery time" kunt u kijken hoe lang het gemiddeld duurt voordat het bedrag beschikbaar is op uw rekening.
Wij willen u erop wijzen dat onze klantenservice nog steeds beschikbaar is in het Nederlands. We nodigen u uit om contact met ons op te nemen in het Nederlands, indien u dat prettiger vindt.
Met vriendelijke groet,

vandaag maar weer eens gemaild en ipv zo'n lange mail te sturen kunnen ze gewoon beter mn centen sturen. :D
Zijn speciaal voor u aan het overleggen of ze de komma bij het uit te keren bedrag gaan weglaten!! Lol :p
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
onzemichael:
[quote]
Geachte heer ***,
Met vriendelijke groet,

Zijn speciaal voor u aan het overleggen of ze de komma bij het uit te keren bedrag gaan weglaten!! Lol :p
haha ik moest even kijken wie dat zei, maar ik zie een nieuwe picca met de billetjes van het vrouwtje? :D
0 Vind ik leuk's
Ik bereid mij samen met België voor op Brazilië!!! Lol lol ;-) ;-) (h)
0 Vind ik leuk's
wel eerst kwalificeren he Leo!! ha ha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Your account will be credited EUR 198.00 including fee
Fee? 2 euro? Daar kom ik nu pas achter. Dat was vroegah nog niet! (n)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Hoezo hoef ik mijn ID niet naar hun te sturen als ik het geld krijg via "BANK TRANSFER"
Ik heb een bericht gehad, dat ze het hebben goed gekeurd en dat het binnen 4 dagen op mijn bank rekening staat....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.