Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account geblokkeerd na dubbele account

Hallo,
Mijn bwin account is 2 weken geleden geblokkeerd nadat bleek dat ik ooit al in een ver verleden een account had aangemaakt.
nu hebben ze mijn nieuwe account gesloten waar ik net 115 euro had uitgecasht en nog 10 erop had staan.
heb ze mijn bankgegevens gegeven via e-mail toen daar om werd gevraagd maar heb daarna nooit meer iets van ze vernomen. heb vorige week nog een mail gestuurd met nogmaals mijn bankgegevens en met de vraag wanneer ik het geld kon verwachten. daar heb ik nog steeds geen antwoord op gehad.
weet iemand wat ik nu moet doen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsnickel
09-03-2012 07:54 in Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fatih40:
Stel ik heb bij de tweede account 400 totaal gestort op de account (ingelegd) en 300 totaal aan gewonnen, dus heb een negatieve winst van 100 euro. Krijg ik die 100 euro bij BWIN dan teruggestort op mijn bankrekening of hoe is de procedure.

Ik ben bang van niet, je hebt je namelijk niet gehouden aan de voorwaarden die je hebt moeten aanvinken bij het aanmaken van je eerste account. Ik zal voor je duimen maar vrees het ergste...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.