Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account geblokkeerd na winnen weddenschap

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.
De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb meerde berichten gestuurd naar Bwin zelf maar tot mij verbazing tot de dag van vandaag geen bericht teruggehoord. het volgende bericht had ik naar hun gestuurd.
I Won my bet on sunday 23 december with bet slip ID 1SRACSYCBN : 116,37 EUR Mondag 24 december 2012 I want to loggin on my account to whitdraw it to my bank account. and i get the following message when i tried to log in : We regret to inform that your account has been closed.
Why Is my Acount closed for no reason? Is it because i won my bet ?
I am a happy customer and I would like to continue in the future with your company. So I ask you friendly to my acount again open.
Sincerely,
all Asiem
Zouden jullie me mischien kunnen helpen?
bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet
Tariq Soebratie
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tariq
Country flagtariq in 3-01-2013 14:59 Bookmakers
in 3-01-2013 14:59 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.