Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account geverifieerd

Goedendag, ik heb sinds eergisteren een Bwin account en hier al behoorlijk wat op gestort, na een mooie bet voor mij wilde ik geld laten uitkeren. Echter is mijn account nog niet verified. Ik heb alle documenten nu upgeload. Op hoeveel wachttijd moet ik ongeveer rekenen? en ik neem aan dat ik me niet echt zorgen hoef te maken.
Alvast bedankt voor de reacties!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar daraldoo
Country flagdaraldoo in 19-06-2014 21:21 Bookmakers
in 19-06-2014 21:21 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen idee hoelang het duurt maar het is in ieder geval een standaard procedure. Dus je hoeft je geen zorgen te maken als je geuploade documenten overeenkomen met je aangegeven gegevens bij Bwin.
0 Vind ik leuk's
-
Duurt bij bwin een fikse tijd voor de verificatie, was bij mij echt een week ofso. Tevens vergeet niet je gebruikersnaam te vermelden bij je geuploade ID, anders wordt het niets ;).
0 Vind ik leuk's
Dat gaat via je account volgens mij dus gebruikersnaam wordt automatisch aan je verzoek gekoppeld. Was bij mij in een dag geregeld. Ik verwacht dat je morgen in de loop vd dag bericht krijgt. Mail in de gaten houden.
0 Vind ik leuk's
-
Hallo.

Ik had een vraag :

Ik speel op unibet, en me account moest geverifieerd worden omdat ik 2000 euro had teruggestort.
Nu heb ik me id geupload en daar staat dat ik van 1994 ben. Op me account staat dat ik van 1993 ben. Dit omdat ik me account had aangemaakt toen ik nog geen 18 was.

Nu kan ik niet meer inloggen op unibet.
Nu heb ik in de chat op unibet gepraat en zeggen dat ik nog een mail krijg.

Hoe zit dit ? En krijg ik mijn geld op me rekening gestort ?

Alvast bedankt !
0 Vind ik leuk's
joostvandijk3:
Hallo.

Ik had een vraag :

Ik speel op unibet, en me account moest geverifieerd worden omdat ik 2000 euro had teruggestort.
Nu heb ik me id geupload en daar staat dat ik van 1994 ben. Op me account staat dat ik van 1993 ben. Dit omdat ik me account had aangemaakt toen ik nog geen 18 was.

Nu kan ik niet meer inloggen op unibet.
Nu heb ik in de chat op unibet gepraat en zeggen dat ik nog een mail krijg.

Hoe zit dit ? En krijg ik mijn geld op me rekening gestort ?

Alvast bedankt !


Bij veel bookies was je nu je geld kwijt geweest, ik hoop voor je dat dit bij unibet niet het geval is.
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.