Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin betaalt geld niet uit

Beste forumlieden,
ik vraag graag jullie aandacht voor een probleem wat bij mij is opgetreden. ik hoor graag van jullie hoe ik dit probleem op kan lossen.
ik heb op 29-09-2011 samen met een vriend van mij 2 accounts aangemaakt, ik 1 en mijn vriend 1. we hebben er allebij 10 euro opgestort met een paysafecard, en met veel geluk werd dit op het ene account 380 euro(uiteindelijk) en op het andere account 247 euro.
meteen toen het gewonnen bedrag was bijgeschreven wilden wij het geld terugstorten, maar toen lazen wij over de bonus die niet teruggestort kon worden, daarom hebben we de bonus toch nog ingezet. daarna wilden wij weer een inzetten maar kwamen wij tot de ontdekking dat beide accounts geblokkeerd zijn.
we kunnen dus niks meer inzetten, maar we kunnen het geld nog wel terugstorten. We willen het echter niet op onze eigen rekeningnummers doen maar op de rekeningnummers van een vriend en de vader van mijn vriend die zelf meedeed. als wij dit proberen word de uitbetaling geannuleerd en word het geld weer teruggestort op het account.
de problemen zijn:
bij het aanmaken van het account hebben wij verkeerde geboortedatum opgegeven(01-01-1990) lekker makkelijk dachten wij.
op één van de accounts hebben wij de achternaam verkeerd gespeld.
we wilden ook niet onze eigen adres opgeven, daarom hebben we de verkeerde gegeven.
mijn vraag is of ik mijn gegevens kan veranderen naar de gegevens van de vrienden op wie ze bank ik het wil laten storten?
of in elk geval weten jullie een oplossing hoe ik het geld terugkkrijg, het liefst op de bank van een vriend als dat echt niet mogelijk is, hoor ik graag wat ik moet doen om het op mijn eigen rekening te storten, houd aub rekening met het feit dat sommige gegevens niet kloppen(gb. datum en achternaam bv.)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar nabildekoning
Country flagnabildekoning in 6-10-2011 05:47 Bookmakers
in 6-10-2011 05:47 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nu springt bij mij ook gelijk een vraag op.
Ik sta geregistreerd als Bas van vliet, omdat dit mijn roepnaam is.
echter zijn mijn doopnamen anders, en sta dus ook anders vermeld op mijn ID e.d.
Mijn adres & geboortedatum plus andere info klopt allemaal gewoon wel.
Kan dit enige problemen veroorzaken bij mogelijke uitbetaling?
0 Vind ik leuk's
Het beste wat je kunt doen voordat je geld bij een bookmaker stort is zorgen voor: ID + Bankafschrift copy. Zodra je dit hebt gedaan krijg je bij de meeste bookmakers binnen 48 uur een goedkeuring (mits het niet goed is) en is mogelijk om geld af te schrijven van je account. Doe dit dus voordat je geld erop stort, dan weet je immers zeker dat ze uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
aggeron:
Het beste wat je kunt doen voordat je geld bij een bookmaker stort is zorgen voor: ID + Bankafschrift copy. Zodra je dit hebt gedaan krijg je bij de meeste bookmakers binnen 48 uur een goedkeuring (mits het niet goed is) en is mogelijk om geld af te schrijven van je account. Doe dit dus voordat je geld erop stort, dan weet je immers zeker dat ze uitbetalen.

Helemaal mee eens, echter willen mensen na aanmelding snel kunnen inzetten. Mijn tip: zorg dat je altijd (echt altijd) je echte gegevens opgeeft. Dat is gewoonweg het aller makkelijkste.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
dat geld ben je kwijt ;)
0 Vind ik leuk's
Je kunt fluiten naar je geld en terecht ook. ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.