Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin ervaring protektor

Hoi iedereen,

Ik heb eigenlijk een vraagje voor diegene die een account open heeft staan bij BWIN en die wel eens multi bets speelt. Nou is het zo dat je bij bwin een soort protektor kan instellen waarbij je je kan verzekeren als je een of meerdere wedstrijden verliest die in je bet slip hebt staan. Heeft iemand hiervan al eens gebruik gemaakt bij een multi bet en wat vonden jullie ervan? Ik heb hier namelijk van mijn maat over gehoord n vroeg me af hoe dat precies in zijn werk gaat...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar soccersecure
Country flagsoccersecure in 15-03-2015 13:57 Bookmakers
in 15-03-2015 13:57 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Sorry geen Bwin account, maar ik ben wel benieuwd wat dat precies inhoud, dus ik lees met je mee!
0 Vind ik leuk's
Ik heb ervaring mee!

Zelf dacht ik dat als je 1 protektor hebt gekocht dat je dan 1 fout mag hebben in je multibet en dat je dan alsnog je bet hebt gewonnen, maar zo werkt het helaas niet. Het was natuurlijk ook te mooi geweest... Het gaat zo in zijn werking:

Je zet bijvoorbeeld voor dinsdag, woensdag, donderdag op:
Arsenal 2.30
Atletico madrid 1.73
FC Barcelona 1.40
Borussia Dortmund 2.25
Ajax 2.00
AS Roma 2.05

Gewoon wat random wedstrijden uitgekozen met de laagste quote. Je zet er 5 euro op in en de totale quote is 51.39
Je kan in totaal 256.94 winnen.

Bij deze bet kost een protektor:
1 protektor kost: 1.23
2 protektors kost: 3.74
3 protektors kost: 14.66
4 protektors kost: 137.29

Dit kan je kiezen boven op je inzet, dus als je voor 1 protektor gaat kost dit je in totaal 5 + 1.23 = 6.23

Als je alles goed hebt win je gewoon 256.94, maar als AS Roma bijvoorbeeld verliest van Fiorentina heb je er 1 fout. Nu is je bet fout, maar krijg je wel je geld terug dus de 5 +1.23 = 6.23..

Als nu bijvoorbeeld ook Dortmund fout is, dan ben je de lul en kan je fluiten naar je centen.

Het is dus vrij handig voor iemand die vaak 1 fout te veel heeft, zodat je ieder geval je geld terug krijgt.
Helemaal als dit voor jou begrippen om grote bedragen gaat. Voor de 1 kan 100 euro inzet veel zijn en voor de ander is 10 euro al veel.

Ik hoop dat je wat aan deze uitleg hebt gehad.. (y)
0 Vind ik leuk's
Bedankt! het is mij nu helder geworden! (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.