Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin in Belgie weer een legale bookmaker?

Sinds vandaag heb ik samen met ajja17 opgemerkt dat je terug gewoon op de Bwin site kan. Teken dat we terug legaal op Bwin kunnen?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hunterke
Country flag hunterke in 16-01-2013 13:06 Bookmakers
in 16-01-2013 13:06 Bookmakers
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
1. Belgisch IP , BWIN.BE werkt
2. Beglisch IP , BWIN.COM werkt niet
3. ?
0 Vind ik leuk's
1. Werkt.
2. Stop pagina.
0 Vind ik leuk's
3. Werkt, word naar: https://www.bwin.be/nl doorverwezen.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
hier werkt alles al 2 jaar non stop ...
lukt het niet via de site dan heb je de client als backup
lukt het in het geheel niet zoek op het internet tor network (niet torrents he) surfen eens op en ontdek de wereld van het anoniem surfen, dus geen ip om te blocken. werkt wel wat trager soms ... maar heb me er ook nog niet op verdiept.
Voor betfair werkt het tor netwerken niet hun software detecteert dat er iets niet juist is en ze vermoeden dat je vanop illigale locatie surft, heb ik nog niet kunnen oplossen, maar dan log ik gewoon naar betfaironline.eu en is alles ok.
bwin werkt bij mij dus elke link zonder problemen, en problemen zijn er om op te lossen.
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
dhulster:
1. Belgisch IP , BWIN.BE werkt
2. Beglisch IP , BWIN.COM werkt niet
3. ?

Dus als je via deze link http://bit.ly/qaanGd naar Bwin gaat, wat krijg je dan te zien?
vw-crew:
dhulster:
1. Belgisch IP , BWIN.BE werkt
2. Beglisch IP , BWIN.COM werkt niet
3. ?

Dus als je via deze link http://bit.ly/qaanGd naar Bwin gaat, wat krijg je dan te zien?

Dan wordt je doorverbonden naar de belgische BWIN
0 Vind ik leuk's
Avatar hunterke
hunterke Topic starter Geplaatst 5 Feb 2013 om 22:03
Verder had ik nog enkele vragen... Op deze website bij bookmakers staan enkel bookmakers met een Belgisch vlaggetje achteraan... Wil dit zeggen dat de bookies toegestaan zijn voor Belgen? Ik vind ze niet terug op de zwarte lijst maar ze staan ook niet op de lijst met vergunningen... Beetje dubbeltje op zijn kantje dus...
Hoe weten jullie of hij al dan niet is toegelaten in België?
0 Vind ik leuk's
hunterke:
Verder had ik nog enkele vragen... Op deze website bij bookmakers staan enkel bookmakers met een Belgisch vlaggetje achteraan... Wil dit zeggen dat de bookies toegestaan zijn voor Belgen? Ik vind ze niet terug op de zwarte lijst maar ze staan ook niet op de lijst met vergunningen... Beetje dubbeltje op zijn kantje dus...
Hoe weten jullie of hij al dan niet is toegelaten in België?

Ik ga ervan uit, als ze er niet opstaan ,ze ook niet verboden zijn . (h)
Wat ik wel al ondervonden heb bij aziatische bookies, is dat moneybookers sommige bookies blocked:zoals marathonbet.
Bij SBO bet krijg je de stop pag.: our system has identified your IP Address as...., which is issued to Belgium, a country where access has been restricted. :-(
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Avatar hunterke
hunterke Topic starter Geplaatst 6 Feb 2013 om 07:33
boempatat:
hunterke:
Verder had ik nog enkele vragen... Op deze website bij bookmakers staan enkel bookmakers met een Belgisch vlaggetje achteraan... Wil dit zeggen dat de bookies toegestaan zijn voor Belgen? Ik vind ze niet terug op de zwarte lijst maar ze staan ook niet op de lijst met vergunningen... Beetje dubbeltje op zijn kantje dus...
Hoe weten jullie of hij al dan niet is toegelaten in België?

Ik ga ervan uit, als ze er niet opstaan ,ze ook niet verboden zijn . (h)
Wat ik wel al ondervonden heb bij aziatische bookies, is dat moneybookers sommige bookies blocked:zoals marathonbet.
Bij SBO bet krijg je de stop pag.: our system has identified your IP Address as...., which is issued to Belgium, a country where access has been restricted. :-(

Ja ik gebruik sinds kort ook Moneybookers, maar de vraag is mij gewoon te doen rond die wetgeving... Want ik dacht een tijdje geleden dat interwetten wel op de zwarte lijst stond en nu plots niet meer...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.