Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin: weddenschap verwijderd

Hai beste mensen,


Ik had met 2 euro (freebet) €1501 gewonnen. Had de weddenschap ergens in maart 2020 geplaatst, het was een combi van 2 weddenschap, met quoteringen van 1,50 en 500. Weddenschap stond lange tijd open maar nu de Serie A is afgelopen is mijn weddenschap volledig verwijderd, ik kan hem nergens meer vinden, niet bij de gewonnen weddenschappen en ook niet bij de verloren weddenschappen.


Bwin vraagt om '''Bet ID'' maar dat heb ik natuurlijk niet. Kan ik daar nog iets aan doen? Die €1501 is natuurlijk niks vergeleken met alles wat ik op die websites verloren heb maar ik vind het wel schokkend dat ze dus zo extreem vals kunnen zijn! En met het oog op de toekomst heeft het zin om een screenshot te maken van je bet kan je dan wel iets terugeisen of ben je dan ook machteloos?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar messi397
Country flagmessi397 in 2-08-2020 23:42 Bookmakers
in 2-08-2020 23:42 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Enorm zuur maar bij de meeste bookies geldt er een tijdslimiet van wanneer de bet gesetteld moet zijn. Grote kans dat dat hier is gebeurt. Weinig aan te doen lijkt me helaas.

0 Vind ik leuk's
Op ma. aug.. 2020, 02:21 schreef wanyama22:

Enorm zuur maar bij de meeste bookies geldt er een tijdslimiet van wanneer de bet gesetteld moet zijn. Grote kans dat dat hier is gebeurt. Weinig aan te doen lijkt me helaas.

De bet zou 27-05-2020 gesetteld moeten zijn, dat was de eerste einddatum van Serie A. Competitie werd door coronacrisis uitgesteld. Bedoel je dat? Maar dat is wel een hele vreemde reden toch?


Bovendien dat kunnen ze dan toch ook melden? Maar in dit geval is gewoon heel de weddenschap verdwenen zonder reden. Toen de Serie A nog bezig was stond de weddenschap nog onder kopje ''open weddenschappen.''

Bericht gewijzigd door messi397 op ma 3 aug. 2020, 00:30
0 Vind ik leuk's
Op ma. aug.. 2020, 07:21 schreef wanyama22:

Enorm zuur maar bij de meeste bookies geldt er een tijdslimiet van wanneer de bet gesetteld moet zijn. Grote kans dat dat hier is gebeurt. Weinig aan te doen lijkt me helaas.

Zelfs als dat het geval zou zijn, dan zou deze weddenschap toch nog steeds in de wedgeschiedenis te zien moeten zijn? Deze weddenschap is blijkbaar als sneeuw voor de zon verdampt, dat is wel heel erg vreemd.


@Messi397

Geen idee wat je hier nog aan kunt doen. Misschien heb je de Bwin-email nog waarin zij je die freebet gaven? Wellicht dat zij aan de hand daarvan je weddenschap terug kunnen vinden. Succes!

Bericht gewijzigd door jeroenunibet81 op ma 3 aug. 2020, 00:58
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Op ma. aug.. 2020, 02:57 schreef jeroenunibet81:
Op ma. aug.. 2020, 07:21 schreef wanyama22:

Enorm zuur maar bij de meeste bookies geldt er een tijdslimiet van wanneer de bet gesetteld moet zijn. Grote kans dat dat hier is gebeurt. Weinig aan te doen lijkt me helaas.

Zelfs als dat het geval zou zijn, dan zou deze weddenschap toch nog steeds in de wedgeschiedenis te zien moeten zijn? Deze weddenschap is blijkbaar als sneeuw voor de zon verdampt, dat is wel heel erg vreemd.


@Messi397

Geen idee wat je hier nog aan kunt doen. Misschien heb je de Bwin-email nog waarin zij je die freebet gaven? Wellicht dat zij aan de hand daarvan je weddenschap terug kunnen vinden. Succes!

Jeroen dank voor je reactie! Je verwoordt het heel mooi ''als sneeuw voor de zon verdampt.'' Ik heb vaker met gecancelde en void bets te maken gehad maar daar kreeg ik altijd een melding van en de bet was in de wedgeschiedenis altijd zichtbaar. Dus het gaat mij niet zo zeer om het niet toekennen of uitbetalen van de bet maar om het verdwijnen uit het niets, zonder melding. Kan ik op bwin nog wel blijven wedden? Wat als ik straks 100euro inzet en mn weddenschap verdwijnt, moet ik van elke weddenschap nu een screenshot maken?

0 Vind ik leuk's

Edit: Nu hebben ze dus ook mijn account voor een halfjaar gesloten. Nadat ik ze gemaild had over waar mn gewonnen bet is gebleven kreeg ik een bericht dat ze mijn verzoek om ''self-exclusion'' hebben aanvaard.


Had dit niet van Bwin verwacht, schatte hun betrouwbaarder in. Maar mijn vraag nu is: Kan ik nog wel weddenschappen plaatsen? Ben ik juridisch gezien veilig als ik een printscreen maak? Ik ben echt benieuwd naar informatie hoe dit allemaal juridische geregeld is want ik verwacht dat ik in de toekomst vaker klappers kan maken aangezien ik een professioneel ben geworden door de jaren heen. Maar op deze manier is zelfs een orakel die alle uitslagen inc de minuten waarin gescoord wordt goed raad nog kansloos.😁😀😀

Bericht gewijzigd door messi397 op ma 3 aug. 2020, 03:00
0 Vind ik leuk's


vreemd verhaal, maar je kunt de Belgische kansspel commissie altijd inschakelen

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op ma. aug.. 2020, 05:12 schreef caantjes:


vreemd verhaal, maar je kunt de Belgische kansspel commissie altijd inschakelen

Ook als ik in Nederland woon?

0 Vind ik leuk's
Op ma. aug.. 2020, 05:50 schreef messi397:
Op ma. aug.. 2020, 05:12 schreef caantjes:


vreemd verhaal, maar je kunt de Belgische kansspel commissie altijd inschakelen

Ook als ik in Nederland woon?


Ja, je klaagt over een Belgisch bookie die daar de vergunning heeft

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.