Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin wie helpt mij ?

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw op bwin
Vandaag voor t eerst gespeeld en meteen 150 euro verdient erg leuk natuurlijk.
Alleen heb ik 2 vragen want ik wilde 100 euro terug storten
Na gedoe lukte dit volgens mij ( nog niks op rekening gezien maar daar zal wel beetje tijd overheen gaan ) toen kreeg ik een mail dat ik een kopie van mijn paspoort moest sturen wat ik heel goed vind ivm veiligheid. Gedaan dus so far so good.
Nu wil ik met die 50 euro verder spelen maar er staat account is gesloten ! Ik snap dit niet want ik kan nu niks doen hoe zit dit ?
Ook keek ik even rond en er stond een bedrag wat ik maximaal nog kon overmaken deze maand maar dit bedrag scheelde maar 50 euro met het gehele bedrag wat er stond dat is dus 50 euro te weinig aangezien in 100 terug heb gestort.
Wie van bwin kan mij duidelijkheid geven ?
Met vriendelijke groet,
Jurjen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar jvdb92
Country flagjvdb92 in 2-09-2011 16:49 Bookmakers
in 2-09-2011 16:49 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Zodra ze naar de kopie van je paspoort hebben gekeken zullen ze je account weer openen lijkt me, even geduld dus
0 Vind ik leuk's
-
jvdb92:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw op bwin
Jurjen

Welkom jvdb92 op voetbalwedden. Zoals Thisizgame al aangaf is het het beste om even kopie van paspoort op te sturen en dan even afwachten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Waarschijnlijk op 1 of andere manier valsgespeelt.. bwin doet dit niet zomaar
0 Vind ik leuk's
Lol. Als je even rondkijkt op internet zal je zien dat Bwin dit soort dingen heel vaak doet;)
0 Vind ik leuk's
Kopie gestuurd.
Volgens mijn weten heb ik niet vals gespeeld of zijn er dingen die niet mogen bij roulette via bwin ?
0 Vind ik leuk's
wedden:
jvdb92:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw op bwin
Jurjen

Welkom jvdb92 op voetbalwedden. Zoals Thisizgame al aangaf is het het beste om even kopie van paspoort op te sturen en dan even afwachten.

Oké en hoe zit het dan met dat mijn account gesloten is ? En wat kan ik hier aan doen ?
0 Vind ik leuk's
jvdb92:
wedden:
jvdb92:
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en nieuw op bwin
Jurjen

Welkom jvdb92 op voetbalwedden. Zoals Thisizgame al aangaf is het het beste om even kopie van paspoort op te sturen en dan even afwachten.

Oké en hoe zit het dan met dat mijn account gesloten is ? En wat kan ik hier aan doen ?

Je account zal waarschijnlijk gesloten blijven totdat ze naar je paspoort gekeken hebben, is dit goed zullen ze je account (denk ik?) gewoon weer openen, maar ik weet niet hoe snel Bwin is in dit soort zaken.
Gewoon even geduld hebben en mocht t lang gaan duren stuur je een mailtje en dan zullen hun zeggen wat er aan de hand is.
0 Vind ik leuk's
-
Oké thanks voor je tijd en hulp !
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.