ComeOn: 20% up to €60,-
Zag net dat er weer een bonus beschikbaar is voor ComeOn leden.. Staat bij beschikbare bonussen.
Bonus is te pakken TOT 1-1-13. Bonus is 20% up to €60,- dus om optimaal gebruik te maken zul je €300,- moeten storten.
Rond te spelen op een quotering van 1,50 min 1 selectie...
Rondspelen 3x Storting + bonus
Ik pak hem mee, want vind de bonusvoorwaarden goed te doen!
Succes!!!! (y) (y) (y)
Bonus is te pakken TOT 1-1-13. Bonus is 20% up to €60,- dus om optimaal gebruik te maken zul je €300,- moeten storten.
Rond te spelen op een quotering van 1,50 min 1 selectie...
Rondspelen 3x Storting + bonus
Ik pak hem mee, want vind de bonusvoorwaarden goed te doen!
Succes!!!! (y) (y) (y)
in 21-12-2012 13:22 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
20%
vind ik best wel zielig laag eigenlijk (n)
vind ik best wel zielig laag eigenlijk (n)
haha is ook belachelijk laag.. dan moet je 3x 360 = 1080 euro rondspelen voordat je een zielige 60 euro krijgt.. succes ermee (y)
Vindt Comeon eigenlijk wel de beste bookmaker qua bonussen betreft. Een odd van 1,50 vind je haast nergens meer! Hoevaak komen Unibet en Bwin met bonussen? Juist zelden ;)
Laatst die van mybet gespeeld (100 euro storten en 100 euro bonus), maar een odd van 2.00 is toch een stuk lastiger.
Daarnaast kun je live bij comeon ideaal je bets backen en vervolgens layen bij Betfair (Y)
Leuk puntensysteem trouwens bij comeon om zo nogmaals een bonus te kunnen pakken.
Ik speel em weer mee (Y)
Laatst die van mybet gespeeld (100 euro storten en 100 euro bonus), maar een odd van 2.00 is toch een stuk lastiger.
Daarnaast kun je live bij comeon ideaal je bets backen en vervolgens layen bij Betfair (Y)
Leuk puntensysteem trouwens bij comeon om zo nogmaals een bonus te kunnen pakken.
Ik speel em weer mee (Y)
:)
Misschien wel mijn minst favoriete bookie.
Misschien wel mijn minst favoriete bookie.
Waar-de-loze odds en waar-de-loze klantenservice. Maar kwa bonussen toch wel de favoriet.
Goede bookie, goede klantenservice, easy bonus, redelijke odds (asian, maar voor de beste odds zijn sbo, dafa of 12 wel beter)
Retarded gambler