Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De Bwin Bonus van 100 euro

Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
158 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb nog nooit een bericht gekregen over een mogelijkheid van een bonus. Behalve die bonussen als je vrienden aanmeldt.
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Ik heb nog nooit een bericht gekregen over een mogelijkheid van een bonus. Behalve die bonussen als je vrienden aanmeldt.

Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou Peter. Je hebt geen vinkje bij "stuur mij geen emails over promotions" staan. Hierdoor krijg je nooit aanbiedingen of bonussen.
Ik had bwin gemaild, waarom ik geen bonus kreeg en ze zeiden dat ik dat niet had aangevinkt en dus ook geen recht had op de bonus. Volgens mij hadden nog 2 mensen van het forum hetzelfde probleem.
0 Vind ik leuk's
Ik krijg wel gewoon e-mails van Bwin, maar dat krijg jij dan ook gewoon?
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Ik krijg wel gewoon e-mails van Bwin, maar dat krijg jij dan ook gewoon?

Zou jij bwin kunnen mailen peter? Eventueel zouden wij ook nog navraag kunnen doen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik mail naar Bwin
[quote]Geachte heer, mevrouw,

Ik heb net een storting van 50 euro gedaan op www.bwin.com. Via de website www.voetbalwedden.net zou dit met 200% verdubbeld worden als je je accountnaam bij hun hebt doorgegeven. Dit heb ik gedaan en voetbalwedden heeft dit op 26 maart al doorgegeven aan bwin. Nu zie ik dat ik nog steeds 50 euro heb op mn account en geen 150 euro zoals afgesproken zou zijn.

Wanneer wordt dit op mijn account gestort?

Met vriendelijke groet,
...
Zij mailen terug:
[quote]Geachte heer ....,
Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor de late reactie.
Zoals reeds aangegeven in onze vorige e-mail, komt u alleen in aanmerking voor promoties wanneer u aangeeft promotie e-mails te willen ontvangen. Aangezien u ten tijde van de betreffende promotie had aangegeven geen promotie e-mails te willen ontvangen, komt u sowieso niet in aanmerking voor de betreffende bonus.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
b'inside Green Members
Nu promoties maar ff aangevinkt maar vond het wel zielig van hun :(
0 Vind ik leuk's
Hoe heb je dat dan aangevinkt nu? of heb je een nieuw account aangemaakt?
0 Vind ik leuk's
bwin --> mijn account --> communicatie --> Bonus en actie e-mails AANVINKEN
Voor bijzondere evenementen bieden wij u onze speciale klanten-bonus, gratis wedden, competities en speciale aanbiedingen.
0 Vind ik leuk's
Die staat bij mijn al aangevinkt :s
0 Vind ik leuk's
50 gestort,
nu bankroll van 496 en 6500 rondgespeeld.
0 Vind ik leuk's
Nos steeds niks binnen gekregen :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.