Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

De Bwin Bonus van 100 euro

Voor iedereen die gebruikt gemaakt heeft van de Bwin Bonus:
Hoeveel bonus heb je gepakt en wat is het huidige saldo van je Bwin account?
En hoeveel heb je inmiddels al rondgespeeld?
Ik had zelf 50 gestort en dus 100 euro bonus: Totaal dus €150,-
Inmiddels saldo van €202.- en ongeveer €120,- rondgespeeld :)
laat je horen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar psvmike
Country flagpsvmike in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
in 15-03-2011 22:34 Bookmakers
158 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rwba:
Nos steeds niks binnen gekregen :(

Ze moeten ook eerst weer alle nieuwe namen doorgeven en invoeren bij Bwin he...Duurde bij mij ook even...
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
bwin:
Geachte heer Kooij,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas is deze bonusaanbieding alleen beschikbaar voor nieuwe gebruikers die zich geregistreerd hebben via onze speciale campagne link en de Deelnamevoorwaarden van deze bonus geaccepteerd hebben voordat ze zich voor deze account geregistreerd hebben.
U heeft zelf op 07-01-2011 al gebruik gemaakt van deze welkomstbonus en kunt hier derhalve niet nogmaals gebruik van maken. U kunt de bijshcrijving van uw welkomstbonus terugvinden onder "Mijn account", "Account activiteiten".
U wordt wel op de hoogte gehouden over nieuwe bonusaanbiedingen. Voor een update over onze huidige acties verzoeken wij u de actie mailings te activeren in uw account en te kiezen voor "Mijn account/Communicatie". Hier kunt u uw actie mailings activeren door te kiezen voor "Bonus en actie emails".
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming

Maar Leonardo kon na 2 jaar wel de bonus krijgen :s
0 Vind ik leuk's
rwba:
Nos steeds niks binnen gekregen :(

Aangezien 95% van alle opgegeven namen hun bonus hebben binnen gekregen ga ik er vanuit dat het bij jou gewoon goed komt. Ik raad je aan nog even dit weekend af te wachten. Zodra je maandag niks hebt gekregen ga even kijken voor je bij bwin wat er aan de hand is. In het geval van Peterfr12 is het zuur dat je al een andere bonus hebt gebruikt. Leonardo had het pas na 2 jaar zoals je zelf ook al aangeeft. Ik denk dat die bonus van jou te recentelijk is. Ik zal met vw-crew nog even overleggen wat we hier aan kunnen doen. Maar dat is dus even afwachten.
fijn weekend allen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik ga het afwachten, kreeg vandaag mailtje van Bwin dat ik in behandeling was genomen en ze gingen uitzoeken of ik er recht op had.
Vonloite hartelijk bedankt.
Goed weekend!
0 Vind ik leuk's
rwba:
Ik ga het afwachten, kreeg vandaag mailtje van Bwin dat ik in behandeling was genomen en ze gingen uitzoeken of ik er recht op had.
Vonloite hartelijk bedankt.
Goed weekend!

Hou me op de hoogte via dit forum. Ben benieuwd. Jij ook een goed weekend.
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Heb heb gisteren binnen kekregen en gelijk 3x ingezet. Heb er 160 euro aan overgehouden. Hartelijk bedankt!
0 Vind ik leuk's
rwba:
Heb heb gisteren binnen kekregen en gelijk 3x ingezet. Heb er 160 euro aan overgehouden. Hartelijk bedankt!

Kijk, dat zijn goede berichten. Wat voor weddenschappen heb je gespeeld?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb al een keer de 200% gepakt, maar nu komt die aanbieding dus weer, werkt dit nu weer als ik stort?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Het ligt er aan. Hoe lang heb je al een account bij Bwin? Heb je gebruik gemaakt van onze actie? Zo ja, dan kom je niet in meer in aanmerking voor de extra 200% deposit bonus.
Dit topic gaat gesloten worden, we kunnen verder gaan in het volgende topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/de-bwin-bonus-590/

Ik heb nu ongeveer 4 weken mijn account. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van een actie
0 Vind ik leuk's
ajaciednick:
vw-crew:
Het ligt er aan. Hoe lang heb je al een account bij Bwin? Heb je gebruik gemaakt van onze actie? Zo ja, dan kom je niet in meer in aanmerking voor de extra 200% deposit bonus.
Dit topic gaat gesloten worden, we kunnen verder gaan in het volgende topic:
- https://www.voetbalwedden.net/topic/de-bwin-bonus-590/

Ik heb nu ongeveer 4 weken mijn account. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van een actie

Ik zou zeggen: geef je gebruikersnaam aan ons door en wij sturen jouw gebruikersnaam naar Bwin, kijken wat er gaat gebeuren :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.