Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Dubbel account unibet met als gevolg blokkade

Goede avond,

Zonder de algemene voorwaarden goed gelezen te hebben onlangs twee accounts op unibet aangemaakt (diverse emailadressen). Daar waar ik niet heel bekend met het fenomeen unibet en ik van een account afwilde heb ik een account voor 6 maanden laten blokkeren. Op het andere account kon ik vervolgens nog spelen en besloot ik gisteren een gedeelte uit te betalen.

Toen ik vanmiddag wilde inloggen zag ik dat mijn account geblokkeerd was. Na het bellen van de customer service werd mij duidelijk dat dit door de matchende uitbetalingen gegevens kwam. De medewerker vertelde mij dat er niks aan gedaan kan worden en kon mij ook niet vertellen of ik het bedrag dat ik gisteren (zo leek succesvol) uitbetaald had zou ontvangen.

Daarnaast staat er ook nog een x bedrag op het tweede account, hoe kan ik dit terug vorderen?
Snap dat ik nooit 2 accounts had mogen openen maar het kwaad is reeds geschiedt...

Hopende op een antwoord?

Alvast bedankt
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rbob19
Country flagrbob19 in 25-06-2014 21:22 Bookmakers
in 25-06-2014 21:22 Bookmakers
18 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@Frank_Lucas: Ik denk dat je geen schijn van kans maakt. Het voelt waarschijnlijk heel rot voor je maar ik snap niet waar je het idee vandaan haalt om te denken dat je onrechtmatig behandeld bent. Sterker nog; ik denk eerder dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan. Het aanmaken van meerdere accounts (om daarmee bonussen te verkrijgen) valt onder Fraude/bedrog/oplichting.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
@Frank_Lucas: Ik denk dat je geen schijn van kans maakt. Het voelt waarschijnlijk heel rot voor je maar ik snap niet waar je het idee vandaan haalt om te denken dat je onrechtmatig behandeld bent. Sterker nog; ik denk eerder dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan. Het aanmaken van meerdere accounts (om daarmee bonussen te verkrijgen) valt onder Fraude/bedrog/oplichting.


Dat ik geen schijn van kans heb is mijn nu duidelijk.
Ik ben alleen heel telleurgesteld in het optreden van Unibet.
Waarom dan de mail, "omdat dit de eerste keer is, zullen je stortingen minus uitbetalingen worden uitgekeerd."
Nogmaals ik heb de voorwaarden niet gelezen. En ja ik weet je wordt geacht de wet te kennen. het is alleen kut.
0 Vind ik leuk's
Those who believe, achieve!!!
Buiten dit heb ik vorige keer een verhaal gelezen van een advocaat....die claimde dat bookmakers illegaal bezig zijn en dat je zelfs grote kans
hebt al je gestortte/verloren geld terug te eisen, aangezien ze nederlandse klanten aannemen die zich aanmelden bij unibet via nederlandse ip adressen........als je bijvoorbeeld kijkt naar titanbet......als je naar die pagina gaat wordt je meteen geweigerd...nederlandse klanten komen de site niet eens op.
0 Vind ik leuk's
Heb ook een 2 de account aangemaakt voor die bonus?? Wat en gek ben jij nou net of ik daar op zit te wachten heb trouwens nooit de voorwaarden kunnen lezen (omdat ik geen Engels kan) heb je als je niet op school heb gezeten! Maar goed wat ik scheef uit boosheid gedrukt niet eens door gehad wat ik op dat moment drukte wou we wel even uitschijven maar niet voor 6 maanden zeg maar wou een dag maar uit boosheid nergens op gelet daarom een nieuw account aan gemaakt niet voor die Max 200 extra dus gaat niet om de bonus Gr
0 Vind ik leuk's
jose127:
Buiten dit heb ik vorige keer een verhaal gelezen van een advocaat....die claimde dat bookmakers illegaal bezig zijn en dat je zelfs grote kans
hebt al je gestortte/verloren geld terug te eisen, aangezien ze nederlandse klanten aannemen die zich aanmelden bij unibet via nederlandse ip adressen........als je bijvoorbeeld kijkt naar titanbet......als je naar die pagina gaat wordt je meteen geweigerd...nederlandse klanten komen de site niet eens op.


Vaag verhaal, geloof ik niks van!
0 Vind ik leuk's
Ik heb ook 2 accounts op unibet, de ene heb ik een maand geleden laten blokkeren, nu heb ik een nieuwe waar winst opstaat 500 zonder bonussen.
Nu is mijn vraag kan ik dat bedrag het beste uit laten betalen via skrill? Op mijn vorig account liet ik het gewoon via bankrekening uitbetalen.

0 Vind ik leuk's
Been there, done that.

Unibet is zeer streng, maar als je alles goed uitlegt en geduld kan opbrengen, zijn ze schappelijk.
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Heb dit ook al eens voorgehad. Ik heb onbewust een 2de account aangemaakt. Mijn eerste account dateerde van jaren geleden en was dat ondertussen vergeten. Alles verliep goed tot dat ik wilde uitcashen, toen begon de ellende. Het is uiteindelijk goed gekomen en ik heb mijn geld gekregen. De truc is om ze lastig te vallen (emails, livechat en zelfs bellen naar Malta....), je fouten toegeven en vooral beleefd en rustig blijven. Ik moet wel zeggen dat ik toen geen gebruik heb gemaakt van bonussen.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.