Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Een vraagje over Layen bij Betfair

hallo,
Ik heb veel gelezen over backen en layen. Ik leg het even uit en kunnen jullie zeggen of dit correctnis :
Een voorbeeld : psv - ajax
Ik wil deze wedstrijd layen op een odd van 3.5 (draw). Ik zet hier 3€ op. De wedstrijd begint en het is in de rust 1-0. Nu staat de Draw odd op 5. Ik back deze voor (3.5-1x3=7.5) 7.5:5=1.5
dus ik back hem voor 1.5.
Nu heb je 2 scenarios :
Gelijkspel= back = 1.5 x 5= 7.5 - 4.5(3+1.5) = 3 euro winst
Winst/verlies = lay= 3x3.5=10.5 -3-1.5 = 6 euro winst
Dus altijd winst? Alleen niet als het lang 0-0 blijft? Klopt dit?
Meer opmerkingen tips over layen zijn welkom(bv tegen welke odd)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar marc_voetbal
Country flagmarc_voetbal in 4-02-2012 17:34 Bookmakers
in 4-02-2012 17:34 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
x
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Waarom zo laag mogelijk layen? Je moet dan iets meer uitbetalen maar kan ook meer winnen?
0 Vind ik leuk's
x
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Oke, bedankt, en als het in de 20e minuut 1-0 word, dan backen, of wachten op 2-0? Als de thuisclub stukken beter is
0 Vind ik leuk's
Misschien wel goed om even te weten dat je bij een winst of verlies niet zoveel x je odd wint, maar alst goed is win je bij een inzet van bijvoorbeeld 5 euro ook maximaal 5 euro (= inzet van de backer waarmee je wedt)
0 Vind ik leuk's
Dus eigenlijk odd van 2.0? En wat is dat precies met die Backer? Dat is iemand anders diende wedstrijd backt toch? En spelen we eigenlijk tegen elkaar?
Dus stel hij zet 5€ in op Chelsea gelijkspel, en ik op geen gelijkspel(lay). Ik zet dan ook 5€ in, stel de odd is 4.
4-1=3 x stake (5) is 15€? Als het een gelijkspel wordt verlies ik dus als het ware 15€, wordt het een gelijkspel krijg ik 5€?
0 Vind ik leuk's
Ja dat is helemaal correct... Als jij de Lay wint, win jij de inzet van de backer..
En als je verliest, verlies je inderdaad 5x4=20 MIN de inzet van de backer zeg maar = 15 euro..
Maar wees zoals eerder gezegd wel selectief met je wedstrijden, want het kan af en toe behoorlijk frustrerend gaan als het lang 0-0 blijft..
0 Vind ik leuk's
Idd, maar dan tegen odd van 2.00 backen, en Dan verlies ik maar 5€ en geen 15 dus,
Maar ehh begin wel met Man city ofso, tegen kleine club.
0 Vind ik leuk's
x
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Gister? En nu hoeveel staat hij nu?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.