Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

EK actie ComeOn: 25 euro terug bij verlies NL XI-tal

ComeOn heeft voor een leuke promotie tijdens het EK voetbal in Oekraïne en Polen. Je krijgt namelijk je geld terug als Nederland verliest. Via de normale ComeOn website krijg je bij Vlieg 1 slechts 100 euro bonus en vervalt vlieg 2. Maak dus een account aan via voetbalwedden.net voor een optimale bonus!
Let op: deze actie is alleen voor nieuwe klanten!
Met deze promotie sla je als nieuwe klant dus 3 vliegen in 1 klap:
Vlieg 1: 100% stortingsbonus tot 120 euro (120 euro storten)
Vlieg 2: 50% reload bonus tot maximaal 120 (240 euro storten)
Vlieg 3: Geld terug als Nederland verliest
Meer informatie over deze actie + de voorwaarden: http://ads.comeon.com/redirect.aspx?pid=3825&bid=9806
Voorwaarden actie:
1. De 100% welkom bonus tot €100 is alleen geldig voor nieuwe klanten die registreren en storten tussen 25 mei 2012 0.01 uur en 8 juni 2012 om 18.00 uur. Het is een 100% stortingsbonus tot €100, dus als je €50 stort, krijg je €50 bonus. Stort je €100 dan heb je dus €200 in je account.
2. De inzet terug actie geldt alleen voor nieuwe klanten die registreren en storten tussen 25 mei 2012 0.01 uur en 8 juni 2012 om 18.00 uur CET.
3. De inzet terug actie geldt enkel op de EK winnaar weddenschap (Wie wint het EK) en is alleen geldig voor weddenschappen geplaatst VOOR 8 juni 2012 om 18.00 uur CET. Alle weddenschappen die geplaatst worden hierna gelden niet voor deze geld terug actie.
4. De inzet terug actie geldt alleen op enkelvoudige weddenschappen, dus niet voor combo weddenschappen en niet voor live weddenschappen.
5. De maximale inzet terug betaling voor deze inzet terug actie is €25 per persoon of huishouden en geldt alleen als je op Nederland hebt ingezet in de EK winnaar weddenschap (Wie wint het EK).

6. Om je inzet terug te krijgen moet je een email sturen naar bonus [at] comeon [punt] com met als onderwerp 'EK actie' en de volgende gegevens: je gebruikersnaam, je inzet en het wed ID nummer van je weddenschap op de EK winnaar. We moeten deze email ontvangen voor 2 juli 2012 om 18.00 uur.

7. Weddenschappen geplaatst met bonus geld gelden niet voor deze geld terug actie, alleen weddenschappen met eigen geld komen in aanmerking.

8. Mocht Nederland het EK niet winnen, dan wordt het geld terug betaald op het speler's account op 3 juli 2012 om 18.00 uur.

9. De actie is alleen geldig voor inwoners van Nederland.
Voor vragen kan je in dit topic je vraag stellen. Voor alle andere vragen over ComeOn kan je terecht in het originele forum topic via de link hieronder: http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 30-05-2012 13:03 Bookmakers
in 30-05-2012 13:03 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
:(
Wij Belgen mogen niet meedoen
Dan misschien stilletjes hopen dat Duitsland dit EK wint ;-)
0 Vind ik leuk's
7. Weddenschappen geplaatst met bonus geld gelden niet voor deze geld terug actie, alleen weddenschappen met eigen geld komen in aanmerking.
betekend dat ik dan eerst mijn bonus moet vrijspelen?
0 Vind ik leuk's
thamikesite:
7. Weddenschappen geplaatst met bonus geld gelden niet voor deze geld terug actie, alleen weddenschappen met eigen geld komen in aanmerking. betekend dat ik dan eerst mijn bonus moet vrijspelen?

Scherp... gaan we morgen voor je navragen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
thamikesite:
7. Weddenschappen geplaatst met bonus geld gelden niet voor deze geld terug actie, alleen weddenschappen met eigen geld komen in aanmerking. betekend dat ik dan eerst mijn bonus moet vrijspelen?

Scherp... gaan we morgen voor je navragen!

okey thanx ;)
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
thamikesite:
7. Weddenschappen geplaatst met bonus geld gelden niet voor deze geld terug actie, alleen weddenschappen met eigen geld komen in aanmerking. betekend dat ik dan eerst mijn bonus moet vrijspelen?

Scherp... gaan we morgen voor je navragen!

toevallig al wat meer info?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.