Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met betclic.be bonus (100 euro risk-free)

Hallo Fellow betters!

Recent kwam ik terecht op www.betclic.be en ze hebben een leuke promotie: je eerste weddenschap wordt tot €100 terugbetaald en je hoeft het niet rond te spelen, je kunt het dus direct weer opnemen.

Ik besloot dus samen met een vriend om elk een account aan te maken en gebruik te maken van deze promotie. Deze was natuurlijk verkeerd en daarna deden we nog twee funbetjes.

Als ik echter mijn geld terug wou opnemen, kreeg ik een bericht mijn uitbetaling geannuleerd is en de bonus ingetrokken is. Met als uitleg dat het verboden is om op twee accounts te spelen. Hun enige uitleg is dat we exact dezelfde weddenschappen hebben. We hadden zelfs ons ID doorgestuurd, telkens op een ander IP adres gesurft etc...

Het grappige is dat ze het geld van mijn vriend wel gestort hebben.

Ik heb dus niets illegaal gedaan, want naar mijn weten is hetzelfde wedden als je vriend toch niet strafbaar?

Nu hebben ze mijn mail geblokkeerd bij de klantenservice omdat ik mijn geld terugeiste.
Wat kan ik hiervoor nog tegen doen? Want ik voel me hier zwaar bestolen!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sandrero
Country flagsandrero in 11-06-2016 23:07 Bookmakers
in 11-06-2016 23:07 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Betclic heeft zijn F+ licensie en is dus herkend door de Belgische kans en spelcommissie. Het is ook een grote bookie in Italië dus het leek me wel betrouwbaar...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.