Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipico: ervaringen met uitbetalen van geld

Goedenavond,
Ik probeer EUR 515,00 uit te laten betalen naar Moneybookers van mijn Tipico account maar de KYC verloopt niet echt soepel. Heb naar mijn gevoel alle benodigde documentatie ingeleverd maar blijf mailtjes ontvangen met verzoek voor aanvullende gegevens. Hebben jullie ervaring met Tipico en zo ja hoe lang kan het duren?
gr,
Arjan
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar arjansrotterdam
Country flagarjansrotterdam in 31-05-2012 22:09 Bookmakers
in 31-05-2012 22:09 Bookmakers
22 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weet iemand wat ik moet uploaden als er wordt gevraagd om: "an account statement which proves payment into your betting account at Tipico.com" ?
Ik heb printscreens gestuurd van ING en Moneybookers, maar alles wordt 'rejected'.
0 Vind ik leuk's
poorsabine:
Weet iemand wat ik moet uploaden als er wordt gevraagd om: "an account statement which proves payment into your betting account at Tipico.com" ?
Ik heb printscreens gestuurd van ING en Moneybookers, maar alles wordt 'rejected'.

Ik denk dat het dan een kopie van je bankafschrift is helaas. Anders moet je tipico maar ff vragen wat ze er mee bedoelen.
0 Vind ik leuk's
maar:
satjunk:
Ook heb ik al de afschrijving (print screen) gestuurd van de VISA

Geen schermprintjes dus. En met 'utility bill' bedoelen ze in de meeste gevallen alleen de energierekening (gas, water, licht).

poorsabine:
Weet iemand wat ik moet uploaden als er wordt gevraagd om: "an account statement which proves payment into your betting account at Tipico.com" ?
Ik heb printscreens gestuurd van ING en Moneybookers, maar alles wordt 'rejected'.

ff lezen he.. Je moet er een foto van maken volgens mij
0 Vind ik leuk's
Utility bill mag ook telefoonrekening ofzo hoor (y)
0 Vind ik leuk's
Alles geprobeerd, alles wordt afgewezen. Screens van ING/Moneybookers. Foto van afschrift+moneybookers, etc etc.
Ze blijven zeggen 'wrong docs'.
0 Vind ik leuk's
nadezda:
Let op met Tipico en anderen. Tipico heeft zeer grote problemen met de kansspelcommissie.



Hebben geen licentie in België dacht ik, maar ik vind het een uitstekende bookmaker :D ;)


Edit mod : Inmiddels heeft https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tipico/ ook een licentie in Belgie. En staat ook in het bookmaker overzicht : https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/belgie/

Bericht gewijzigd door wedden op do 8 apr. 2021, 08:54
0 Vind ik leuk's

Sorry voor de kick.


Ik heb in het verleden bij tipico iets van twee keer laten uitbetalen. Nu was ik weer een hele tijd aan het spelen en had ik aardig wat bank opgebouwd. Dus ik wilde laten uitbetalen en nu zag ik ook dat ik ineens allemaal documenten moet uploaden. ID bewijs was goedgekeurd. Ik had een document ge-upload met naam en adres, maar dat werd niet goedgekeurd. Nou het was een digitaal document dus fair enough. Een aantal documenten ge-upload en elke keer werd het geweigerd.


In de chat werden de eisen ook elke keer weer meer en nu moest ik dus een document uploaden waarbij mijn volledige naam en adres opstaat. Dus complete doopnamen en volledig adres. Nu ben ik bij het gemeentehuis geweest en heb ik een uitreksel van de basisregistratie personen uit laten draaien. Hiervan heb ik een foto gemaakt en is nog in afwachting voor goedkeuring.


Dit is mijn laatste hoop...


Ik zou in ieder geval sterk aanraden niet te beginnen bij deze website.

0 Vind ik leuk's

Ik heb gisteren voor het eerst een uitbetaling gedaan bij Tipico. Heb de 100% bonus gepakt en 230 euro laten uitbetalen. Nu heb ik documenten geupload en ben de chat in gedoken om vertraging te voorkomen. Nu zei de agent in de chat dat mn ingestuurde documenten geen effect hebben op de uitbetaling.


Met andere woorden, voor een uitbetaling van (maar) 230 euro hoefde ik geen documenten in te sturen. Dit is overigens de 1e keer dat ik een uitbetaling doe bij Tipico. Ik zei dat ik dat wel vreemd vond want bij meeste bookmakers moet dat namelijk wel. Iemand hier ervaring mee?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 8 okt. 2018, 13:18 schreef bearcon:

Ik heb gisteren voor het eerst een uitbetaling gedaan bij Tipico. Heb de 100% bonus gepakt en 230 euro laten uitbetalen. Nu heb ik documenten geupload en ben de chat in gedoken om vertraging te voorkomen. Nu zei de agent in de chat dat mn ingestuurde documenten geen effect hebben op de uitbetaling.


Met andere woorden, voor een uitbetaling van (maar) 230 euro hoefde ik geen documenten in te sturen. Dit is overigens de 1e keer dat ik een uitbetaling doe bij Tipico. Ik zei dat ik dat wel vreemd vond want bij meeste bookmakers moet dat namelijk wel. Iemand hier ervaring mee?

Zeker. Heb ook wel bij bookmakers gespeeld waar het sturen van documenten niet verplicht was voor een uitbetaling. De laatste jaren vragen ze er wel steeds vaker om, dat ben ik met je eens.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Vandaag stond m'n uitbetaling op m'n rekening, goed en vlot gegaan. Enige puntje dus dat ik perplex stond dat ze geen document nodig hadden.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.