Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Everestbets

Hallo ik heb net besloten om een account aan te maken bij Everestbets.
Ik weet dat Everestbets voortkomt uit de zeer populaire pokerroom Everestpoker waar ik zelf regelmatig poker speel. Ik weet dat Everestbets vrij nieuw is maar wil toch zeker gaan proberen. Is er hier iemand die al ervaring heeft met Everestbets ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar voetbalfan
Country flagvoetbalfan in 25-12-2009 14:03 Bookmakers
in 25-12-2009 14:03 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb er een account maar vind het één van de meest waardeloze bookmakers die er is. Het is een product die duidelijk 'even snel' in de markt is gezet.

Het zit niet logisch in elkaar, veel competities worden niet eens aangeboden. Nee, geef mij Unibet & Bwin maar ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En expekt en interwetten mogen er ook wezen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Everestbets is ook vrij nieuw en idd voor de naam Everest verwacht je echt dat ze er een mooie en functionele betting site van maken maar helaas is niets minder waar. Evere4stbets is mede ontwikkeld door Victor Chandler ook een Brits gokbedrijf. Ik snap echt niet waarom ze dan zo'n produkt op de markt zetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.