Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Expekt: algemene informatie & vragen

Expekt is een Duitse bookmaker die momenteel in 21 talen beschikbaar is. Expekt staat bekend als een goede bookmaker die jouw je eerste weddenschap van maximaal 20 euro terug stort indien je deze verkeerd hebt.

Lees onze review over Expekt via:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/expekt/

Expekt is een onderdeel van de Mangas Gaming Group waaronder ook Betclic valt. Beide ondernemingen groeien de laatste tijd erg hard in Europa.

De bonus is anders dan anders
Indien je je bonus van maximaal 20 euro wilt verzilveren dien je zelf een verzoek in te dienen bij Expekt. Je dien je gebruikersnaam en het bedrag van je eerste weddenschap op te geven op onderstaande pagina. Na 48 uur zal het bedrag van je eerste weddenschap op je account worden teruggestort.

Voor vragen over Expekt kan je in dit topic terecht! Wij proberen met z'n allen je vragen z.s.m. te beantwoorden. Natuurlijk kan je ook altijd direct met Expekt contact opnemen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 20-06-2011 19:52 Bookmakers
in 20-06-2011 19:52 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik las in de "kleine lettertjes" dat deze aanbieding alleen geldig is voor nieuwe leden uit België (1.3). Helaas voor mij! :-(
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik woon in België en heb 10 euro gestort, die heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehad. Mijn 48uren zal al even om...
0 Vind ik leuk's
henkens111:
Ik woon in België en heb 10 euro gestort, die heb ik tot op de dag van vandaag nog niet gehad. Mijn 48uren zal al even om...

Dat is raar zou wel moeten aangezien jij kunt aantonen dat jij binnen 48 gestort hebt zal het helemaal goedkomen. Even afwachten nog zou contact met expekt opnemen om even navraag te doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb het al gevonden. Ik had 2 keer voor 5 euro gewed.
Het bedrag moest in 1 keer ingezet worden.
Met die belachelijke voorwaarden altijd :d
0 Vind ik leuk's
Er is tegenwoordig ook een site van Expekt.nl valt uiteraard gewoon onder expekt.com en de site ziet er ook precies identiek uit. Wat ik nog mis op de site van expekt is de Nederlandse taal en het Nederlandse vlaggetje. Dit zal er ook vast snel gaan komen. Vind het namelijk beetje raar dat een site die een domeinnaam heeft in nl de site niet iin het Nederlands heeft ingericht.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.