Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Naam en geboortedatum fout ingevuld bij Unibet, wat te doen?

Hallo,

Ik heb vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van Unibet en had geluk op de roulette tafel dit wou ik dus meteen uitcashen en hier begint het horror verhaal.

Ik heb op withdraw geklikt vervolgens krijg ik een mailtje dat ik mijn ID, bank afschrift met bevestigen etc.

Nu ben ik zo enorm dom geweest om te spelen op een oud account die ik altijd gebruikte om een beetje rond te kijken ( Ik heb nooit met geld gespeeld) maar het komt er dus op neer dat mijn achternaam+geboorte datum niet over een komen die op mijn ID staan en die gekoppeld is aan mijn rekening dus ik heb contact opgenomen met de live chat en heb gewoon openkaart gespeeld en heb hun mijn stommiteit uitgelegd. wat achten jullie de kans dat ik mijn geld inclusief mijn account gewoon terug krijg?
Ik heb al mijn informatie ID, bank adres etc allemaal toe gestuurd maar het word nu bekeken door de raad van verantwoord gokken.

Het gaat hier om een bedrag van 50Euro ter informatie

Hartelijk dank voor het lezen en eventuele reacties
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chainsmoker19998
Country flagchainsmoker19998 in 31-01-2017 22:17 Bookmakers
in 31-01-2017 22:17 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.