Geld uitbetalen bij ComeOn: hoe lang duurt dat?
Heeft iemand ervaring met opvragingen per email reageren ze ook al niet vind het allemaal creapy worden op comeon was ff tevreden maar denk dat ze me mijn geld niet gunnen ofzo
Mag ik vragen hoelang je hier al mee bezig bent? Het is weekend namelijk.
Sinds gisteren maar met moneybookers opvraging maakt t niet uit of t weekend is of niet ergste is dat ze ook niet per mail reageren ze laten je gewoon stikken
Ik denk dat je geduld moet hebben... geduld is een schone zaak! Mocht je over een week nog niets hebben gehoord... trek dan nog eens aan de bel. Fijn weekend :-)
Sinds gisteren maar met moneybookers opvraging maakt t niet uit of t weekend is of niet ergste is dat ze ook niet per mail reageren ze laten je gewoon stikken
Geen wonder dat je zon negatieve mening heb over comeon. Klagen over dat ze je nog niet hebben beantwoord binnen een dag. Volgens jou redenering zou er dan geen één goede bookmaker zijn.
Heb geduld... Er zijn meer mensen die vragen hebben.
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen