Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geld uitbetalen bij ComeOn: hoe lang duurt dat?

Hoelang duurt t voordat een opvraging naar moneybookers bij comeon is verwerkt? Ik las volgens mij een keer dat t paar uur zou duren masr op de site staat 24 uur. Iemand ervaring met opvragingen bij comeon
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar totomaster
Country flagtotomaster in 13-12-2014 13:58 Bookmakers
in 13-12-2014 13:58 Bookmakers
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
bij mij 10 seconden, heb je ook gestort met moneybookers?
0 Vind ik leuk's
Ja opvraging naar moneybookers heb paar keer gemailed niemand die reageert. ik dacht ook dat het snel verwerkt zou worden anders had ik bij unibet of betsson gespeeld daar zijn ze sneller
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand ervaring met opvragingen per email reageren ze ook al niet vind het allemaal creapy worden op comeon was ff tevreden maar denk dat ze me mijn geld niet gunnen ofzo
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Heeft iemand ervaring met opvragingen per email reageren ze ook al niet vind het allemaal creapy worden op comeon was ff tevreden maar denk dat ze me mijn geld niet gunnen ofzo


Mag ik vragen hoelang je hier al mee bezig bent? Het is weekend namelijk.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Sinds gisteren maar met moneybookers opvraging maakt t niet uit of t weekend is of niet ergste is dat ze ook niet per mail reageren ze laten je gewoon stikken
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Sinds gisteren maar met moneybookers opvraging maakt t niet uit of t weekend is of niet ergste is dat ze ook niet per mail reageren ze laten je gewoon stikken


Ik denk dat je geduld moet hebben... geduld is een schone zaak! Mocht je over een week nog niets hebben gehoord... trek dan nog eens aan de bel. Fijn weekend :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ja denk t ook hoopte dat ik het al zou hebben dan kon ik met mijn winst verder spelen :)
0 Vind ik leuk's
totomaster:
Sinds gisteren maar met moneybookers opvraging maakt t niet uit of t weekend is of niet ergste is dat ze ook niet per mail reageren ze laten je gewoon stikken


Geen wonder dat je zon negatieve mening heb over comeon. Klagen over dat ze je nog niet hebben beantwoord binnen een dag. Volgens jou redenering zou er dan geen één goede bookmaker zijn.

Heb geduld... Er zijn meer mensen die vragen hebben.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Haha jij weer die negatief is ;) Ik geef aan wat ik meemaak jij mag invullen of het positief of negatief is :) Ze hebben een dag niet geantwoord? ze antwoorden nu al 3 dagen niet en vorige week duurde het 6 dagen tot ik een reactie kreeg. De opvraging is nu 1 dag niet de email! Goed lezen swottyboyyy
0 Vind ik leuk's
Een klaagzang lijkt me altijd negatief, maar kan mij het verrotten. Sterke in deze zware periode.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.