Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Goldenpalace bonus vraag

Mede vw genoten ,
heb een account aangemaakt bij goldenpalace en gebruik gemaakt van de actie van 70 euro freebet. Ik zette de 70 euro in en verloor hem jammer genoeg net op inter. Nu stuur ik een mailtje terug over de terugbetaling van de 70 euro word ik verdacht van bonus misbruik? En nee ik heb geen meerdere accounts of dergelijks in mijn huishouden. Wie kan mij helpen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rutger133
Country flagrutger133 in 25-11-2013 12:40 Bookmakers
in 25-11-2013 12:40 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
fcbarcelona:
Kheb ze daarjuist een mail gestuurd en heb antwoord gekregen dat het niet kan door de wetgeving in België .. :s

Nu kun jij je vader een keer zakgeld geven! ;)
Je mag überhaupt blij zijn dat Golden Palace uit betaalt, want je hebt je natuurlijk niet aan hun regels gehouden. Wel verbaast het me dat je hier zo makkelijk mee weg komt. Hebben ze niet om een kopie van je paspoort een kopie van je vaders paspoort gevraagd? Da's namelijk wel de gebruikelijke gang van zaken bij vrijwel alle bookies voordat je kunt uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Aan FCBARCELONA: Alvast bedankt voor de nuttige info die je hier hebt vrijgegeven over je dossier. Het verhaal dat je aan onze supportmedewerkers vertelt en het verhaal dat je hier hebt neergeschreven komen niet echt overeen, denk ik dan ;-). Ik heb je zonet een mail gestuurd met een sluitend antwoord over je aanvraag tot uitbetaling.
Aan SMITTAA: Met veel plezier gedaan!
Met vriendelijke groet,
Glenn De Cuyper
Goldenpalace.be
0 Vind ik leuk's
http://www.goldenpalace.be
gp-glenn:
Met vriendelijke groet,
Glenn De Cuyper
Goldenpalace.be


Zo... dat is nog een service! Goldenpalace: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/goldenpalace/ (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
gp-glenn:
Aan FCBARCELONA: Alvast bedankt voor de nuttige info die je hier hebt vrijgegeven over je dossier. Het verhaal dat je aan onze supportmedewerkers vertelt en het verhaal dat je hier hebt neergeschreven komen niet echt overeen, denk ik dan ;-). Ik heb je zonet een mail gestuurd met een sluitend antwoord over je aanvraag tot uitbetaling.
Aan SMITTAA: Met veel plezier gedaan!
Met vriendelijke groet,
Glenn De Cuyper
Goldenpalace.be

Haahhaah owned!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.