Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis 20 euro weddenschap bij Getwin.com

Jullie hebben vast allemaal gebruik gemaakt van de risicoloze eerste weddenschap van betclic. Gisteren ontdekte ik een nieuwe site, die precies dezelfde deal heeft. Ik heb hem alvast voor jullie uitgeprobeerd, prima site, snelle cashouts en prima quotes. Je krijgt hier dus ook een weddenschap van €20 gratis.
Site: getwin.com
Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagspits10 in 1-03-2011 11:06 Bookmakers
in 1-03-2011 11:06 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Getwin ken ik nog niet maar staat op het lijstje om ooit de bonus er van te benutten. Bevalt Getwin verder een beetje en zijn de quoteringen beetje vergelijkbaar met de betere bookmakers ?
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb nog niet eerder van Getwin.com gehoord en zou iedereen vooralsnog willen afraden om met deze partij in zee te gaan en geld te storten. Het heeft zijn/haar sporen nog niet verdiend alhoewel de website er wel vertrouwend uitziet.
Deze actie dus eerst even laten voor wat het is...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
10. This offer is available to all applicants for an Account who have never held an Account before and who are Citizens of United Kingdom, Ireland, Austria, Switzerland, Germany, New Zealand, Australia, Canada, Norway, Finland, Sweden, Denmark, France, Netherlands and Spain
belgie?? njet
0 Vind ik leuk's
Website ziet er mooi uit maar zoals vw-crew zei nog nooit gehoord van deze website dus ik wacht ook even af wel alvast bedankt voor de tip
0 Vind ik leuk's
Er zijn niet eens normale reviews voor deze bookmaker op andere websites te vinden. Natuurlijk moet iedere nieuwe bookmaker ergens starten maar deze is wel heel erg nieuw.
Eem afwachten dus... Ik zal eens wat informatie op gaan zoeken over getwin.com
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik gebruik hem, vind hem prima. Werd me aangeraden door de hosts van moneybookers, dus vertrouw t wel:P
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.
is safe hoor. zit in malta maar idd nieuw
0 Vind ik leuk's
ik heb nog nooit van deze bookmaker gehoord..... als ie wat bekender wordt zal ik erover nadenken!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
dan moet je gewoon die 20 euro die je stort ? in 1x spelen? dan krijg je 20 euro? als je die verliest?
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
het is net zoals bij betclic, je zet 20 euro in op een wedstrijd of een combi, als je verliest staat er automatisch 20 euro op je account. Deze kan ook weer meteen uitgecasht worden.
(dat is nog is service in 7 min antwoorden:P)
0 Vind ik leuk's
Elke wedstrijd is een wed strijd.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.