Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden zonder storting voor Belgische klanten

Zijn er bookmakers in België, waar je je kan inschrijven en automatisch een gratis bedrag krijgt zonder dat je een storting moet uitvoeren? Op ladbrokes heb ik zo 5€ gekregen door het ingeven van een code.

Zijn er nog andere bookmakers waar dit mogelijk is?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar yippee
Country flagyippee in 16-08-2014 11:05 Bookmakers
in 16-08-2014 11:05 Bookmakers
37 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
freddy8:
Bij mij werkt ie, kheb zojuist van die €25 al €50 gemaakt en kan de volle €50 al opnemen. Echt goe. :-)


Is dit een grap?
0 Vind ik leuk's
Nee? Ben ondertussen al €20 kwijt van de €50 door een domme livebet. :-(
0 Vind ik leuk's
freddy8:
Nee? Ben ondertussen al €20 kwijt van de €50 door een domme livebet. :-(


Kun je hier een verwijzingslink in posten?
0 Vind ik leuk's
Kan iemand bevestigen dat de code SL5 van Betfirst nog werkt voor nieuwe leden?

Volgens de website van Napoleon Games krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren? Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van Starbet krijg je ook 10€ bij registratie, maar hoe krijg je dit? Moet je een code ingeven? Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van Golden Palace krijg je ook 5€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van circus.be krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Anders nog free bets bij Unibet?

Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven op al mijn vragen.
Na het ontvangen van jullie meningen zal ik de beginpost eens updaten met een overzicht van de verschillende sites met freebet :)
0 Vind ik leuk's
yippee:
Kan iemand bevestigen dat de code SL5 van Betfirst nog werkt voor nieuwe leden?

Volgens de website van Napoleon Games krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren? Is dit een betrouwbare bookmaker?
Starbet = €10

Volgens de website van Starbet krijg je ook 10€ bij registratie, maar hoe krijg je dit? Moet je een code ingeven? Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van Golden Palace krijg je ook 5€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van circus.be krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Anders nog free bets bij Unibet?

Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven op al mijn vragen.
Na het ontvangen van jullie meningen zal ik de beginpost eens updaten met een overzicht van de verschillende sites met freebet :)
Kleine moeite .. je kan het zelf ook lezen he.
0 Vind ik leuk's
hoe oud ben je als je neppe sites gaat doorgeven?
0 Vind ik leuk's
yippee:
Kan iemand bevestigen dat de code SL5 van Betfirst nog werkt voor nieuwe leden?

Volgens de website van Napoleon Games krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren? Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van Starbet krijg je ook 10€ bij registratie, maar hoe krijg je dit? Moet je een code ingeven? Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van Golden Palace krijg je ook 5€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Volgens de website van circus.be krijg je 10€ bij registratie. Wanneer kan je de winst uitkeren. Is dit een betrouwbare bookmaker?

Anders nog free bets bij Unibet? Op hun site kan ik niets vinden.

Hopelijk kan iemand mij een antwoord geven op al mijn vragen.
Na het ontvangen van jullie meningen zal ik de beginpost eens updaten met een overzicht van de verschillende sites met freebet :)


Iemand die kan helpen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.