Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Heeft Toto de slechtste klantenservice van Nederland ?

Iemand ervaringen met de klantenservice van Toto ?

Ze hebben een telefoonnummer maar ik heb niet zo veel zin om te bellen maar ze zijn werkelijk onmogelijk te bereiken via Twitter en Facebook.

Iemand nog tips ? Een e-mail adres bijvoorbeeld ?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar TotoYoure
Country flagTotoYoure in 16-08-2022 06:37 Bookmakers
in 16-08-2022 06:37 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waarom zou je niet gewoon bellen? Zijn prima telefonisch bereikbaar, vind de titel van heel dit forum dan ook erg misplaatst.

Is een beetje gek om te zeggen als je zelf 'geen zin hebt om te bellen'. Succes!

0 Vind ik leuk's

Twitter en messenger zijn ook prima.ben het er echter wel mee eens dat het raar is dat ze geen mailadres of chat hebben.

0 Vind ik leuk's
  • Iaquinta1984 (16-08-2022 09:01) Citatie verwijderen

    Twitter en messenger zijn ook prima.ben het er echter wel mee eens dat het raar is dat ze geen mailadres of chat hebben.

Ik wacht soms zo 3 dagen op een kort, zeer beknopt en vaak gewoon ook een foutief antwoord via messenger. Vervolgens reageer ik binnen 3 minuten en kan ik weer 2 dagen wachten op een respons. Maar goed dat is mijn ervaring.

0 Vind ik leuk's

Ik had een blokkeer probleem bij toto van jaren terug om peanuts , maar na telefonisch contact gehad te hebben werd t probleem zeer vlot en kundig verholpen , dus toch maar bellen mss :)

0 Vind ik leuk's

Ik kreeg net ook weer een korte reactie van ze via FB. De laatste was van zondag.

Er klopt aantoonbaar geen bal van wat ze zeggen. Ik moet hun notabene vertellen hoe het zit, alsof ik met mensen zit te chatten die geen eens werkzaam zijn bij Toto. Ik vind het echt schandalig.


Maar goed, idd misschien maar bellen. Thanks

0 Vind ik leuk's

gelukt met bellen? ik gebruik altijd FB msgr en het is 50/50 of je goede hulp krijgt

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Ik heb toch nog maar even afgewacht. Uiteindelijk toch een goede inhoudelijke reactie gekregen. Bijna 2 week op gewacht.

Maar heb alweer een nieuw vraagstuk, ik denk dat ik t maar lekker laat gaan. Tis de moeite allemaal niet waard.


Ga zo door Toto ;)

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.