Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Het vrijspelen van een bonus.

Ik open dit topic allereerst met de vraag: Hoe pakken jullie een bonus aan?
Daarnaast ben ik benieuwd of je het volgende ook mogelijk is:
1. Je maakt een account aan op een bookmaker met een bonus.
2. Je maakt een storting van een x bedrag en krijg een x bedrag aan bonus bijgeschreven.
3. Je haalt het bedrag dat je gestort hebt van je account. (withdrawal)
4. Blijft de bonus die je bijgeschreven hebt gekregen dan staan?
Ben erg benieuwd naar mijn vraag en naar de manier waarop jullie (risicoloos) een bonus vrijspelen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar smittaa
Country flagsmittaa in 24-11-2013 20:12 Bookmakers
in 24-11-2013 20:12 Bookmakers
16 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
je mag niet uitbetalen als je nog niet aan de voorwaarden hebt voldaan
0 Vind ik leuk's
Het gaat mij dan niet om de voorwaarden van de bonus, maar om het bedrag waarmee ik gestart ben.
Stel, stort 50 euro, bonus van 50 euro. En wil dan mijn 50 terug storten om vervolgens de bonus van 50 nog is rond te spelen. Is dit mogelijk?
0 Vind ik leuk's
smittaa:
Het gaat mij dan niet om de voorwaarden van de bonus, maar om het bedrag waarmee ik gestart ben.
Stel, stort 50 euro, bonus van 50 euro. En wil dan mijn 50 terug storten om vervolgens de bonus van 50 nog is rond te spelen. Is dit mogelijk?
Meen je deze? :(
0 Vind ik leuk's
Nee dat is niet mogelijk..
Ik zal zeggen gewoon lekker spelen.. geen gekke strategien enzo.. ;)
Hier en daar tips volgen van goede tippers. (y)
0 Vind ik leuk's
faraz1994:
smittaa:
Het gaat mij dan niet om de voorwaarden van de bonus, maar om het bedrag waarmee ik gestart ben.
Stel, stort 50 euro, bonus van 50 euro. En wil dan mijn 50 terug storten om vervolgens de bonus van 50 nog is rond te spelen. Is dit mogelijk?
Meen je deze? :(

Faraz, ik meen DEZE. Het feit dat je bij bookies als Goldenpalace en Betfirst welgemeende FREEBETS hebt: vrij 50 en 70 euro kunt inzetten en bij verlies dit gewoon weer terugstorten vind ik namelijk bizar. Vandaar dat het mij niets zou verbazen als deze manier wel werkte..
Zelf weet ik wel hoe ik een bonus rond speel, dat was meer om dit topic staande te houden.
0 Vind ik leuk's
smittaa:
faraz1994:
smittaa:
Het gaat mij dan niet om de voorwaarden van de bonus, maar om het bedrag waarmee ik gestart ben.
Stel, stort 50 euro, bonus van 50 euro. En wil dan mijn 50 terug storten om vervolgens de bonus van 50 nog is rond te spelen. Is dit mogelijk?
Meen je deze? :(

Faraz, ik meen DEZE. Het feit dat je bij bookies als Goldenpalace en Betfirst welgemeende FREEBETS hebt: vrij 50 en 70 euro kunt inzetten en bij verlies dit gewoon weer terugstorten vind ik namelijk bizar. Vandaar dat het mij niets zou verbazen als deze manier wel werkte..
Zelf weet ik wel hoe ik een bonus rond speel, dat was meer om dit topic staande te houden.
Oow zo, bij betclic krijg je 1e bet je inzet terug (20 euro max)
en als je verliest kan je gewoon terug storten :p
0 Vind ik leuk's
Het word steeds gekker.... ;-)
0 Vind ik leuk's
faraz1994:
smittaa:
faraz1994:
smittaa:
Het gaat mij dan niet om de voorwaarden van de bonus, maar om het bedrag waarmee ik gestart ben.
Stel, stort 50 euro, bonus van 50 euro. En wil dan mijn 50 terug storten om vervolgens de bonus van 50 nog is rond te spelen. Is dit mogelijk?
Meen je deze? :(

Faraz, ik meen DEZE. Het feit dat je bij bookies als Goldenpalace en Betfirst welgemeende FREEBETS hebt: vrij 50 en 70 euro kunt inzetten en bij verlies dit gewoon weer terugstorten vind ik namelijk bizar. Vandaar dat het mij niets zou verbazen als deze manier wel werkte..
Zelf weet ik wel hoe ik een bonus rond speel, dat was meer om dit topic staande te houden.
Oow zo, bij betclic krijg je 1e bet je inzet terug (20 euro max)
en als je verliest kan je gewoon terug storten :p

Is dat zo?
0 Vind ik leuk's
Gisteren even Free Bet bonus bij William Hill gebruikt. Leuk bedragje van gemaakt en kan het er direct afhalen als ik wil, aangezien ze bizar lage eisen stelden (lees: minimum odd 1.2).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.