Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Hulp gevraagd: welke bookmaker moet ik kiezen?

Hallo ervaren wedders,
Allereerst zal ik me even voorstellen, ik ben relatief nieuw hier maar heb al eens op unibet gespeeld. Echter heb ik daar nu meerdere accounts en ik kwam erachter dat dat niet mag... aangezien je dan geen uitbetaald krijgt. Vandaar dat ik een nieuwe bookmaker wil hebben waar ik veel kan live betten en eentje die gewoon te vertrouwen is en niet zo'n site die overal moeilijk gaat doen met uitbetalingen etc.
Hebben jullie misschien een tip voor mij? Is Bwin het meest fijne? Voor live betting?
MVg,
Stijn
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar fsc-pride
Country flagfsc-pride in 27-10-2013 14:03 Bookmakers
in 27-10-2013 14:03 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
En is het mogelijk om je ID - wanneer je laat uitbetalen - op te sturen of iets dergelijks? Heb namelijk geen scanner dus kan het niet online doorsturen, en hoe doen jullie dit dan? MVG
0 Vind ik leuk's
In de eerste plaats waarom heb je meerdere accounts bij dezelfde site?
Daarnaast is er vast iemand in je buurt die je kan helpen en daarbij heb je ook wel een copyshop in de buurt waar je dat kan doen
0 Vind ik leuk's
1. Welkom op voetbalwedden.net!
2. Ten eerste: neem eerst eens met Unibet contact op en leg je situatie uit. Mogelijk denken ze met je mee om tot een oplossing te komen.
3. Alle bookmakers 'doen moeilijk' (zoals je het zegt) met uitbetalingen. Je moet altijd een legitimatiebewijs overhandigen wanneer je wilt gaan uitbetalen. Niet zo vreemd, het zijn vaak beursgenoteerde bedrijven. Je moet pas vraagtekens bij een bookmaker zetten als ze NIET om je legitimatiebewijs gaan vragen.
4. Kijk hier eens: www.voetbalwedden.net/bookmakers/ voor een overzicht van alle bookmakers.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
fsc-pride:
En is het mogelijk om je ID - wanneer je laat uitbetalen - op te sturen of iets dergelijks? Heb namelijk geen scanner dus kan het niet online doorsturen, en hoe doen jullie dit dan? MVG

Dat moet je die ergens laten inscannen, of misschien je id-kaart langsbrengen op Malta of Oostenrijk?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
1. Welkom op voetbalwedden.net!
2. Ten eerste: neem eerst eens met Unibet contact op en leg je situatie uit. Mogelijk denken ze met je mee om tot een oplossing te komen.
3. Alle bookmakers 'doen moeilijk' (zoals je het zegt) met uitbetalingen. Je moet altijd een legitimatiebewijs overhandigen wanneer je wilt gaan uitbetalen. Niet zo vreemd, het zijn vaak beursgenoteerde bedrijven. Je moet pas vraagtekens bij een bookmaker zetten als ze NIET om je legitimatiebewijs gaan vragen.
4. Kijk hier eens: www.voetbalwedden.net/bookmakers/ voor een overzicht van alle bookmakers.
Succes!

speel al een jaar bij unibet, vaak laten uitbetalen en er is nog nooit om een id kaart gevraagd :P
0 Vind ik leuk's
1.Zoals eerder gezegd, kijk even rond, ik speel bij Williamhill, MyBet, BetFair. WilliamHill is voor mij toch nog het beste(maar dat ligt volledig aan jezelf, wat jij het fijnst vindt)
2.Over je ID, als je een account hebt gemaakt moet je gewoon gelijk je ID opsturen en bij de meeste bookies ook een rekening of iets officieels waar je naam op staat (brief van de bank, school, werk)
3. Maak een duidelijke foto met je mobiel en stuur de foto op, dat is wat ik heb gedaan en wat denk ik ook het makkelijkst is aangezien iedereen tegenwoordig wel een mobiel heeft met een camera...:P
Edit: Trouwens regel dat ID gebeuren direct bij het aanmaken van je account zodat je niet straks problemen hebt met uitbetalen als je een mooi bedrag te pakken hebt :P
Veel succes verder....
0 Vind ik leuk's
Atia.Blogabet.com
Oké, dankjewel voor de reacties. Ik denk dat Unibet hier later toch moeilijk over zal gaan doen en vandaar dat ik nu een nieuwe wil gaan kiezen. Mijn ogen vielen ook vooral op William Hill en BWIN. Echter neig ik toch ook meer naar WilliamHill.
En ja... het gaat me er niet om dat het moet gebeuren, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik als ik gewoon mijn ID opstuur If you know what I mean. Is William Hill goed met live betting?
0 Vind ik leuk's
fsc-pride:
Oké, dankjewel voor de reacties. Ik denk dat Unibet hier later toch moeilijk over zal gaan doen en vandaar dat ik nu een nieuwe wil gaan kiezen. Mijn ogen vielen ook vooral op William Hill en BWIN. Echter neig ik toch ook meer naar WilliamHill.
En ja... het gaat me er niet om dat het moet gebeuren, maar ik heb gewoon geen zin in gezeik als ik gewoon mijn ID opstuur If you know what I mean. Is William Hill goed met live betting?

Sbo bet dan
1. Hoge limieten
2. Hoge odds
3. Live play
4. Geen id kaart shit
5. Bonus van 15 %
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Geen ID-kaart maar je krijgt je geld wel uitbetaald?
Niet verkeerd begrijpen hé, ik wil best m'n ID opsturen maar heb geen zin dat ze daarna nogsteeds gaan naaien snappie :p
0 Vind ik leuk's
Waarom heb je zo'n probleem met het opsturen van je ID als ik vragen mag? Eerst zeg je dat je hem niet kan opsturen doordat je geen scanner hebt en nu wil je best je ID opsturen maar heb je geen zin dat ze je achteraf naaien. Zolang de ingevoerde gegevens overeenkomen met je ID is er niks aan de hand en zullen zij ook niet lastig doen.
Daarnaast is een foto van je ID vaak ook goed, heb zelf met een gefotografeerde ID een account bij Betfair, ComeOn, BWin, 888Sport, William Hill, Interwetten en Betclic. Zolang je eerlijk bent zullen ze meestal geen problemen beginnen (behalve bwin)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.