Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Iemand bekend met deze site: wedacademie.com

Hallo,
Ben pas begonnen met traden op betfair. Zocht een goed ebook of een goede strategie om the hanteren. Ik kwam deze site tegen wedacademie.com . Het ziet er een beetje uit als een marketing site. Iemand ervaring hiermee?
Groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagprize
04-01-2012 16:46 in Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
"Veel mensen die dit systeem hanteren en mijn wedstrijden volgen verdienen nu €2000 per week en zelfs meer. Alles wat ik doe dat doe ik met een lange termijn visie en dankzij dit systeem heb ik nu een andere levensstijl. Ik kan overal ter wereld mijn systemen hanteren via internet of mijn iphone. Ik ga 4 keer per jaar op vakantie, ik heb een mooie auto en het belangrijkste: ik hoef geen verantwoordelijkheid af te leggen aan een baas of aan iemand anders. Als je je inschrijft dan zul je in het begin een "bank" opbouwen en na verloop van tijd zul je een inkomen gaan verdienen. En dat gaat sneller dan je denkt.
"
Gelul dus, laat je niet afzetten voor tips die ik je gratis kan geven.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.