Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Iemand bekend met deze site: wedacademie.com

Hallo,
Ben pas begonnen met traden op betfair. Zocht een goed ebook of een goede strategie om the hanteren. Ik kwam deze site tegen wedacademie.com . Het ziet er een beetje uit als een marketing site. Iemand ervaring hiermee?
Groetjes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar prize
Country flagprize in 4-01-2012 17:46 Bookmakers
in 4-01-2012 17:46 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
"Veel mensen die dit systeem hanteren en mijn wedstrijden volgen verdienen nu €2000 per week en zelfs meer. Alles wat ik doe dat doe ik met een lange termijn visie en dankzij dit systeem heb ik nu een andere levensstijl. Ik kan overal ter wereld mijn systemen hanteren via internet of mijn iphone. Ik ga 4 keer per jaar op vakantie, ik heb een mooie auto en het belangrijkste: ik hoef geen verantwoordelijkheid af te leggen aan een baas of aan iemand anders. Als je je inschrijft dan zul je in het begin een "bank" opbouwen en na verloop van tijd zul je een inkomen gaan verdienen. En dat gaat sneller dan je denkt.
"
Gelul dus, laat je niet afzetten voor tips die ik je gratis kan geven.
0 Vind ik leuk's
Ik geef je één gratis strategie: http://www.betterbettor.org/here/FootballCashOutSecret.pdf
Is een interessant (en bekend) betfairsysteem, je kijkt maar wat je er mee doet ;-)
0 Vind ik leuk's
lijkt me inderdaad afzetterij . als dit waar was ree iedereen al rond met een dure wagen :)
0 Vind ik leuk's
Leef je leven naar het maximum , maar ken je grenzen . Ook bij het wedden.
Ik dacht al dat het soort van marketing site was, maar ik wou het even zeker weten dank hiervoor.
De strategie ziet er goed uit, is het ook bewezen dat het echt werkt of zitten er ogen en haken aan?
0 Vind ik leuk's
prize:
Ik dacht al dat het soort van marketing site was, maar ik wou het even zeker weten dank hiervoor.
De strategie ziet er goed uit, is het ook bewezen dat het echt werkt of zitten er ogen en haken aan?

Denk niet dat je voor die vragen bij ons moet zijn. Het ziet er niet helemaal safe uit. Ik loop al een tijd mee en nog nooit iemand hier over gehoord. Daarnaast bestaat het ook al een tijdje. Dus heb je vragen moet je daar wezen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
tips kopen van een ander.....ik kom daar nog steeds niet bij met mijn koppie!!
ik zeg slotje! ha ha
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Ik zeg één ding, die site roept maar wat. Kortom: niet op in gaan en al helemaal geen tips gaan kopen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dan heb ik nog een andere site: freesportsbet.com
Iemand die daar ervaring mee heeft en het mij kan uitleggen?
0 Vind ik leuk's
twouter:
Ik geef je één gratis strategie:
Is een interessant (en bekend) betfairsysteem, je kijkt maar wat je er mee doet ;-)
vonloite:
prize:
Ik dacht al dat het soort van marketing site was, maar ik wou het even zeker weten dank hiervoor.
De strategie ziet er goed uit, is het ook bewezen dat het echt werkt of zitten er ogen en haken aan?

Denk niet dat je voor die vragen bij ons moet zijn. Het ziet er niet helemaal safe uit. Ik loop al een tijd mee en nog nooit iemand hier over gehoord. Daarnaast bestaat het ook al een tijdje. Dus heb je vragen moet je daar wezen.

Het betfair systeem ziet er wel goed uit, daar had ik het over :) dat de voetbalacademie site een oplichtings site was, lijkt me nu wel duidelijk.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.