Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Initial Deposit + On The Move Bonus bij Bet365.com

Beste Forum-members,
Zojuist heb ik besloten dat ik geld wil gaan storten op Bet365.com, omdat ik de bonusvoorwaarden zeer goed vind en de odds (niet geheel onbelangrijk) vaak uitstekend zijn. Er is sprake van een 100% Initial Deposit Bonus tot 100 euro, en een 'On The Move Bonus' (voor je eerste mobiele bet) tot 50 euro. Beiden bonussen dienen vrij gespeeld te worden binnen 3 maanden, door te wedden op sportevents met odds van 1.5 of hoger. Je moet 3x 'rondspelen', wat het volgende betekent:
Initial Deposit Bonus claimen: (100e storting + 100 e bonus) * 3 = 600e in omloop brengen
On The Move Bonus claimen: ( 50e mobile bet + 50e bonus) * 3 = 300e in omloop brengen
In totaal moet ik dus 600 + 300 = 900e riskeren in 3 maanden tijd om de bonussen volledig te benutten. Nou is dat niet zo'n probleem, maar ik heb toch 2 vragen voor de doorgewinterde Bet365-spelers:
1. Kun je op Bet365.com ook betten op de Eredivisie? Ik kan het nu zo snel niet vinden, waarschijnlijk omdat de competitie niet loopt... maar ik heb geen tijd tot augustus om erachter te komen, want deze actie stopt na 30 juni!
2. Als ik mijn eerste Mobile Bet heb geplaatst, gaat de bijbehorende 'On The Move Bonus' dan in de wacht geplaatst worden of kun je niet van beide acties gebruik maken? Er staat 'Players can only have one active bonus at any one time' bij de Terms & Conditions... betekent dit dan dat je 'Ón the Move bonus' als 'waiting bonus' op je account wordt gezet (net als bijvoorbeeld bij Bwin), totdat de Initial Deposit Bonus helemaal is rondgespeeld?
Ik hoop uiteraard op het laatste :d ... hopelijke is er een die-hard die de antwoorden weet.
Alvast bedankt en good game,
PimPossible
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar cherryhustle
Country flagcherryhustle in 6-06-2013 15:03 Bookmakers
in 6-06-2013 15:03 Bookmakers
8 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Helaas is bet365 niet voor nederlanders....
0 Vind ik leuk's
en als troost ... ook niet voor belgen ;o)
0 Vind ik leuk's
Dat zijn volgens mij geen antwoorden op zijn vragen. Er zijn namelijk genoeg manieren om wel te kunnen wedden op bet365. Denk bijvoorbeeld aan een tussenpersoon :)
1) Je kan uiteraard wedden op de Eredivisie
2) Geen idee helaas, even mailtje naar support wagen.
0 Vind ik leuk's
Aiii dat is idd wel redelijk cruciale info :s ... nu ik een beetje heb rondgekeken op dit forum, weet ik dat Bet365.com per 1 januari 2015 wel een poging zal gaan wagen in NL gelukkig. Ik denk dat ik via Voetbalwedden maar eens wat ga droppen op ComeOn dan (y) ! Moet je de bonus via Comeon ook binnen drie maanden rondgespeeld hebben? Er lopen momenteel niet veel competities, dus ik kan misschien beter even wachten met aanmelden als dit zo is. Ik heb het topic over ComeOn doorgelezen maar ik kan een 'up to date' antwoord op mijn vraag daar niet vinden...
0 Vind ik leuk's
Ik kom uit België en speel zelf op bet365, je kan beide bonussen niet combineren. Eerst de initial bonus vrijspelen en dan kan je aan die andere beginnen als je een bet plaatst via de mobile versie. Spijtig dat jullie Nederlanders niet op bet365 kunnen spelen want het is 1 van de beste bookmakers op vlak van service en bet aanbod.
0 Vind ik leuk's
kielserat:
Ik kom uit België en speel zelf op bet365, je kan beide bonussen niet combineren. Eerst de initial bonus vrijspelen en dan kan je aan die andere beginnen als je een bet plaatst via de mobile versie. Spijtig dat jullie Nederlanders niet op bet365 kunnen spelen want het is 1 van de beste bookmakers op vlak van service en bet aanbod.

hoe omring je dan de stop pagina als ik vragen mag ? als je dit niet publiek wil antwoorden mag het steeds in prive bericht ;o) ... lijkt me handig
0 Vind ik leuk's
lohocla:
kielserat:
Ik kom uit België en speel zelf op bet365, je kan beide bonussen niet combineren. Eerst de initial bonus vrijspelen en dan kan je aan die andere beginnen als je een bet plaatst via de mobile versie. Spijtig dat jullie Nederlanders niet op bet365 kunnen spelen want het is 1 van de beste bookmakers op vlak van service en bet aanbod.

hoe omring je dan de stop pagina als ik vragen mag ? als je dit niet publiek wil antwoorden mag het steeds in prive bericht ;o) ... lijkt me handig

Gwn via www.allsport365.com, heb deze site van de helpdesk gekregen vorig jaar. Ik heb al zelfs verschillende keren uitgecashed naar m'n bankrekening en nooit problemen gehad. Als je het echt niet vertrouwt kun je ook naar je moneybookers account overschrijven, let wel dat je dan ook geld stort via moneybookers. Hou er wel rekening mee dat je eerst de kyc procedure moet voltooien om gebruik te kunnen maken van de bonus. Dat is trouwens snel geregeld bij bet365 aangezien je geen documenten hoeft op te sturen, gewoon je paspoort nummer doorgeven en klaar is kees.
0 Vind ik leuk's
Ik ben ook belg e speel ook al jaren op bet365 , er zijn manieren genoeg om op geblokkeerde sites te geraken.
En je kan idd de bonussen niet combineren, je kan dus wel eerst de 1ne doen en dan de andere. Ik vind bet365 ook 1 van de betere bookmakers. bieden heel veel sporten aan, live streams, en veel verschillende betting lines. zelf gebruik ik ook pinnacle vooral voor de hoge odds en betfair .
0 Vind ik leuk's
I love sport, But hate Gambling

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.