Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Inloggen bij Betfirst vanuit Engeland niet mogelijk

Dag,

ik wil graag wedden via Betfirt, maar zit op dit moment in de UK en die site blokkeert je dan omdat je niet uit de UK mag komen, iemand een tip hoe het kan ?

Ik heb wel gewoon al een account etcetera
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar hiddemoneymaker
Country flaghiddemoneymaker in 10-12-2014 17:07 Bookmakers
in 10-12-2014 17:07 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
hiddemoneymaker:
Dag, ik wil graag wedden via Betfirt, maar zit op dit moment in de UK en die site blokkeert je dan omdat je niet uit de UK mag komen, iemand een tip hoe het kan? Ik heb wel gewoon al een account etcetera


Betfirt? Betfirst bedoel je denk ik?

Hoe wat kan? Dat je geblokkeerd kan worden of dat je alsnog in je account kan komen vanuit de UK? Probeer iets duidelijker je situatie te beschrijven én je vraag te stellen.

Antwoord op je vermoedelijke vraag:
Ik denk niet dat het 1, 2, 3 gaat lukken zonder technische know-how. Kortom: helaas pindakaas.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Als je op je laptop zit, even proberen in de ingocnito modus in je browser.
0 Vind ik leuk's
Je vraag is duidelijk. Betfirst accepteert geen leden uit de UK dus als je daar zit kun je logischerwijs niet inloggen, ook al ben je wel gewoon lid. Er zijn echter wel manieren voor om de site te laten denken dat je de site benadert vanuit Nederland. Zoek via google even op "vpn". Dit bijvoorbeeld: https://www.google.nl/#q=vpn+via+nederland

Succes.
0 Vind ik leuk's
het is al gelukt dank allemaal
0 Vind ik leuk's
Hoe is het gelukt? Handig om te weten.
0 Vind ik leuk's
multimaker:
Hoe is het gelukt? Handig om te weten.
via vpn zoals jij zei, had dat al van iemand in de chat gehoord (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.