Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bet365: Toch voor Nederlanders toegankelijk?

Hallo allemaal,

zoals jullie weten is het voor Nederlanders niet mogelijk om een account te openen bij Bet365. Ik heb mij er eens in verdiept hoe dit toch mogelijk kan worden.. aangezien veel bets die ik wil spelen alleen hier beschikbaar zijn (met redelijke inzetlimieten). Betting agents zijn helaas alleen beschikbaar voor de grotere Asian bookmakers en ik wil helaas geen VPN gebruiken omdat ze dan waarschijnlijk moeilijk gaan doen bij een withdraw (proof of adress documenten die ik dus niet kan providen). Dat risico wil ik niet lopen dat ze mijn saldo afnemen.

Het is hier volgens mij eerder in de chat al genoemd, dat het ook mogelijk is om te registreren als wonende op de Nederlandse antillen. Vanaf hier is men blijkbaar wel welkom bij Bet365. Heeft iemand hier ervaring mee? Is er iemand die een account bij Bet365 heeft die me kan helpen? Bedankt alvast !
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vivahollandia
Country flagvivahollandia in 2-08-2015 13:56 Bookmakers
in 2-08-2015 13:56 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.