Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Jouw ervaring met Tipico is €20 waard!

Scoor een waardebon van €20 met jouw Tipico ervaring!


Wij geven 25x een bol.com bon t.w.v. €20 weg aan onze leden! Ben jij al bekend met Tipico? Dan kun jij de community goed adviseren waarom andere leden juist wel of niet bij deze bookmaker zouden moeten spelen. Laat jouw ervaring over Tipico bij ons achter en maak direct kans op een bol.com bon t.w.v. €20!


Nog geen account bij Tipico?

Geen probleem. Sterker nog: dubbel geluk!

Zo doe je direct mee:

  1. Maak via deze link een account aan bij Tipico 
  2. Maak gebruik van de 100% welkomstbonus
  3. Laat vóór 31 januari via deze link een ervaring achter over Tipico


Voorwaarden

  • Je hebt een geldig Tipico account en min. 1x gestort bij deze bookmaker in 2019/2020
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers
  • Je ervaring moet begrijpelijk en met fatsoenlijk taalgebruik worden geschreven
  • Je ervaring moet min. twintig woorden bevatten
  • Onderbouw je ervaring met duidelijke argumenten
  • Je ervaring bevat plus- en/of minpunten
  • Onder alle leden die vanaf 10 januari 2020 tot en met 31 januari 23:59:59 2020 hun ervaring hebben achtergelaten wordt 25x een bol.com bon t.w.v. €20 verloot
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 10-01-2020 15:36 Bookmakers
in 10-01-2020 15:36 Bookmakers
20 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. feb.. 2020, 21:59 schreef vassie29:

Ik.heb mijn ervaring gedeeld maar ik ontvang niks..?

Je ervaring staat niet op de ervaringen pagina. Weet je zeker dat je het formulier volledig hebt ingevuld?


https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/tipico/ervaringen

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Waardeloos.


je krijgt op volstrekt ´willekeurige´ limieten van maar 25 euro per bet. Dit doen ze op woensdag tijdens de actie waarbij je op ma, di en wo 200 moet betten voor een 50 euro freebet.


en vandaag heb ik ineens een maxbet van 25 waardoor ik de freebet niet eens kan plaatsen (moet uiterlijk op vrijdag en moet in zijn geheel)


0 respons op email.


kutbookmaker dus.

0 Vind ik leuk's

Top, bedankt VW!


Wel jammer dat niet alle bonnen vergeven kunnen worden, omdat er maar 14 mensen zijn die meedoen.

Al met al wel erg leuk natuurlijk, €20 bol.com is altijd welkom!

1 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Is het wellicht nog mogelijk om je ervaring achter te laten dan? gezien het feit dat er maar 14 mensen mee hebben gedaan en er dus nog 11 bonnen over zijn?

0 Vind ik leuk's
Op za. feb.. 2020, 20:03 schreef totoloss:

Is het wellicht nog mogelijk om je ervaring achter te laten dan? gezien het feit dat er maar 14 mensen mee hebben gedaan en er dus nog 11 bonnen over zijn?

Voorwaarden:

Onder alle leden die vanaf 10 januari 2020 tot en met 31 januari 23:59:59 2020 hun ervaring hebben achtergelaten wordt 25x een bol.com bon t.w.v. €20 verloot

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

Wanneer mogen wij onze bolbon verwachten?


Gr. Z3xtr4

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.
Op zo. feb.. 2020, 10:28 schreef z3xtr4:

Wanneer mogen wij onze bolbon verwachten?


Gr. Z3xtr4

Al een update hierop?

0 Vind ik leuk's
Op do. feb.. 2020, 23:08 schreef Job_024:
Op zo. feb.. 2020, 10:28 schreef z3xtr4:

Wanneer mogen wij onze bolbon verwachten?


Gr. Z3xtr4

Al een update hierop?

Keurig ontvangen inmiddels. Even op chat klikken en dan heb je als het goed is een pm gekregen. Bedankt voetbalweddem.net?

1 Vind ik leuk's
Op vr. feb.. 2020, 00:11 schreef Bartigoal:
Op do. feb.. 2020, 23:08 schreef Job_024:
Op zo. feb.. 2020, 10:28 schreef z3xtr4:

Wanneer mogen wij onze bolbon verwachten?


Gr. Z3xtr4

Al een update hierop?

Keurig ontvangen inmiddels. Even op chat klikken en dan heb je als het goed is een pm gekregen. Bedankt voetbalweddem.net?

Top, gisterochtend inderdaad ontvangen. Bedankt voetbalwedden, neem mijn woorden terug!

1 Vind ik leuk's

Geen probleem! We hebben de bonnen inderdaad via PM verstuurd.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.