Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kan geen website meer openen om te wedden

Sinds een uur heb ik een probleem bij het openen van websites zoals Bwin,Bet365,Boylesports.com,...
Wou net een printscreen er op zetten, maar dat gaat blijkbaar ook niet. Tinypic, Imageshack, allemaal geblokkeerd.
Sorry, but tinypic.com is blocked on this network.
This site was categorized in: File storage, Video sharing, Photo sharing
Powered by OpenDNS
Sorry, but bet365.com is blocked on this network.
This site was categorized in: Gambling, Games
Powered by OpenDNS
Sorry, but www.bwin.com is blocked on this network.
This site was categorized in: Gambling, Games, Sports
Powered by OpenDNS
Ik zit gewoon thuis en kon de voorbije jaren gewoon zonder problemen op deze websites komen. Er is ook niemand thuis die de toegang tot die websites heeft geblokkeerd. Iemand hier enige ervaring mee?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar tom800
Country flagtom800 in 14-07-2012 14:47 Bookmakers
in 14-07-2012 14:47 Bookmakers
5 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wel ik heb ook al een paar keer problemen ondervonden met Bwin, bet365 enz. soms is het na een paar uur al opgelost.Geheime dienst van Belgie zit er achter vermoed ik!! lol ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
leonardo1965:
Wel ik heb ook al een paar keer problemen ondervonden met Bwin, bet365 enz. soms is het na een paar uur al opgelost.Geheime dienst van Belgie zit er achter vermoed ik!! lol ;-) ;-) ;-) ;-)

Net terug geprobeerd en het werkt terug. Erg raar, heb nog nooit zoiets voorgehad...
0 Vind ik leuk's
uw ouders hebben de parent control opgezet tom ;o) of een hacker was al jouw inlog gegevens aan het ophalen... 2 mogelijkheden dus ;o)))
0 Vind ik leuk's
lohocla:
uw ouders hebben de parent control opgezet tom ;o) of een hacker was al jouw inlog gegevens aan het ophalen... 2 mogelijkheden dus ;o)))

Ouders hebben het niet gedaan, ben dus zelf aan het twijfelen of er een hacker aan het werk is/was. Heb in ieder geval mijn wachtwoord veranderd. Enig idee wat ik hier kan tegen doen? Want mijn virusscanners vinden niets.
0 Vind ik leuk's
ik was maar aan het lu llen hoor ... met een goeie firewall software zou je daar normaal geen probleem kunnen van hebben
een gewone virus scanner kan soms niks vinden omdat sommige dingen gemaskeerd worden
maat van mij heeft nu ook probleem met bullguard foutmeldingen die op pc komen, moet het nog eens gaan bekijken zijn standard scanner en malware bytes vinden niks, dus ga ik eens verder zoeken op z'n probleem ;o)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.