Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Laat je stem horen en help de community!


Beste VW leden,


De wereld van het online wedden wordt steeds groter. Er komen steeds meer online bookmakers bij en de onderlinge verschillen worden steeds kleiner. Daarom vinden we het belangrijk dat we iedereen van de juiste informatie kunnen voorzien. Dat kunnen we echter niet alleen.


Als ervaren wedders weten jullie als geen ander wat de sterke en zwakke punten van een bookmaker zijn. Van nieuwe bookmakers is niet altijd actuele informatie beschikbaar en we vragen daarom jullie hulp.


Help de community met het schrijven van bookmaker reviews

In de chat zien we vaak klachten, irritatiepunten of juist positieve punten gemeld worden over verschillende bookmakers. Jullie zouden ons, de huidige community en nieuwe spelers ontzettend helpen als ervaringen met bookmakers gedeeld worden middels een bookmaker review.


Wat zijn de verschillen tussen bookmakers en waarom zou je juist wel of niet bij een bookmaker moeten registreren? Dergelijke informatie is ontzettend waardevol voor nieuwe spelers.


Wat kan je in een review zetten?

Het belangrijkste is dat je uit eigen ervaring spreekt. Benoem bijvoorbeeld de positieve punten, zoals goede odds, fijne klantenservice, hoog aanbod live weddenschappen of andere eigen bevindingen. Geef ook zeker de negatieve punten aan, zoals lage odds, onoverzichtelijke website, snelle limitering, problemen met uitbetalingen of andere eigen bevindingen.


Dank! Het VW team.


>>Review schrijven<<


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-05-2022 12:15 Bookmakers
in 12-05-2022 12:15 Bookmakers
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

In ieder geval nooit je geld storten bij Circus.nl. Waarom niet? Lees dit topic: https://www.voetbalwedden.net/forum/bookmakers-111/circusnl-vermijden-5629

1 Vind ik leuk's

Bookmaker bingoal is tot op heden na mijn mening een betrouwbaar aanbieder , geen live streams daar tegen over wel , en volgens mij nog de enige , met echte bonussen wat wel rond gespeelx moet worden maar geen krediet zoals bij andere


Ook is mijn ervaring dat het uitbetalen binnen 24uur op je bank staat


Klantenservice reageert vrij snel via mail vorm


Andere bookies zijn mss wat luxer en wat betere boosted enzo maar bonus aanbod en ook hoge inzetten op lage odd bv heeft mij nog geen limiet opgeleverd

Dus tot op heden vindt ik bingoal een fijne bookmaker



1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.