Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ladbrokes vanaf 3 april voor Belgen

Op 3 april heeft ladbrokes zijn licentie gekregen voor in belgie online sportweddenschappen aant te bieden. Nu online een bet plaatsten is nog niet mogelijk, inschrijven wel:


https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/ladbrokes/


Iemand enig idee wat die premium voorwaarde zijn als je u nu al inschrijft? (Buiten dan die freebet van 5 euro als de site volledig online staat. )

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar bob1990
Country flagbob1990 in 4-04-2014 10:11 Bookmakers
in 4-04-2014 10:11 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kinram666:
Niks dan problemen met de BONUS...........50 tegoed......kon er maar 18 van gebruiken,had ik zogezegd geen funds meer..........terug op de chat voor de tweede keer deze morgen om te vragen hoe het zat........antwoord was (we hebben het nodige gedaan voor uw bonus).......waarop mijn antwoord was NO way........toen viel de chat wonder boven wonder uit......en is voor mij blijkbaar niet meer bereikbaar.....pppppfffffffff

Bedankt voor je feedback. We zullen alles verzamelen en doorspelen naar Ladbrokes.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
UPDATE II
Na enkele dagen gebruik gemaakt te hebben van Ladbrokes , heb ik deze morgen hen een mail gestuurd dat ze mijn account mogen verwijderen , want de site trekt op niks.
Niks anders dan problemen.
Eerste dag was de site al 5 uur onbereikbaar
Dag nadien waren er opnieuw problemen , kreeg je bij het inloggen melding dat je account geblokkeerd was ( was een serverfout )
Telefonische helpdesk kan je kiezen tussen 1 voor Frans en 2 voor Nederlands , maar wanneer je 2 kiest krijg je steevast iemand aan de lijn die met moeite Nederlands verstaat , laat staan kan spreken , en als het hen wat te moeilijk word leggen ze gewoon de hoorn neer .
Heb een storting gedaan van 10 € om dan ook de welkomstbonus te kunnen krijgen ( de totale 50 € storten wou ik niet riskeren , omdat ik tcoh al wat twijfels had omtrent hun manier van werking ) en idd , nadat ik mijn 10 € had gespeeld werd er geen bonus bijgeschreven , kontakt gezocht met de live chat waarin men beweerde dat ik die bonus al gekregen had ( wat geen waar was ) , kortom na meer dan 45 minuten in de chat gezeten te hebben moest Ladbrokes zich toch excuseren en werd de bonus van 10 € bijgeschreven.
Maar ipv de bonus van 10 € , kreeg ik een bonus van 8 € en eentje van 2 € , waardoor ik verplicht was om een bet te plaatsen van 8 € en een bet van 2 € ( omdat ze daar werken met bonustokens , en je moet je bonus aanklikken als je die wilt gebruiken , maar je kan maar 1 bonustoken tegelijk aanklikken )
Conclusie : deze site is zeker nog niet klaar om online te gaan ( hun wedkantoren in steden zijn stukken beter , maar online trekt het op niks ) , had in eerste instantie goeie hoop ( zie vorige berichten ) maar na enkele dagen gebruik gemaakt te hebben hoeft het voor mij niet , ik zal geen klant worden bij hen .
0 Vind ik leuk's
Volledig akkoord met Spartacus..........ik speel al jaren in de wedkantoren van Ladbrokes,nooit geen problemen........maar online? nope.....site is nul..........de Bonus is een klucht.....de mensen van de chat weten nie wat of hoe......er is nog veel werk aan de winkel........kzal nie wakker liggen van mijn 50 euro maar zoiets verwacht je niet van een grote naam als Ladbrokes.......zou een account aanmaken om poker te spelen.....zal het dan toch maar niet doen na mijn ervaring met sportwedden bij Ladbrokes.
0 Vind ik leuk's
Even een update.......Ladbrokes geeft blijkbaar de site wat bijgewerkt.......zo krijg je nu bonusdetails en een sport rulebook NL uitleg........goed zo,maar wat heb je eraan als zij de bonusregels niet juist toepassen........ik heb nu nog altijd 20 euro bonus te kort.........vlug zijn ze blijkbaar ook niet wat uitslagen betreft.........2 wedstrijden uit de ligue 2 (Frankrijk),gisterenavond dus afgelopen staan nog altijd bij open bets,zijn dus nog niet bijgerekend bij mijn balans........dar moet toch diect gebeuren.........
0 Vind ik leuk's
Iemand nog verdere ervaring met deze bookmaker, werkt de gratis weddenschap nu al wel?
0 Vind ik leuk's
Iemand positieve ervaringen hiermee?
0 Vind ik leuk's
Iemand ervaring mee?
0 Vind ik leuk's
Iemand ervaring met die 100€ bonus?
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Nog steeds zo dat de sportweddenschappen alleen voor mensen uit België zijn?(ze hebben een hele verleidelijke actie m.b.t. Nederland-Franrijk)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.