Ladbrokes vanaf 3 april voor Belgen
Op 3 april heeft ladbrokes zijn licentie gekregen voor in belgie online sportweddenschappen aant te bieden. Nu online een bet plaatsten is nog niet mogelijk, inschrijven wel:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/ladbrokes/
Iemand enig idee wat die premium voorwaarde zijn als je u nu al inschrijft? (Buiten dan die freebet van 5 euro als de site volledig online staat. )
04-04-2014 08:11 in Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kinram666:
Niks dan problemen met de BONUS...........50 tegoed......kon er maar 18 van gebruiken,had ik zogezegd geen funds meer..........terug op de chat voor de tweede keer deze morgen om te vragen hoe het zat........antwoord was (we hebben het nodige gedaan voor uw bonus).......waarop mijn antwoord was NO way........toen viel de chat wonder boven wonder uit......en is voor mij blijkbaar niet meer bereikbaar.....pppppfffffffff
Niks dan problemen met de BONUS...........50 tegoed......kon er maar 18 van gebruiken,had ik zogezegd geen funds meer..........terug op de chat voor de tweede keer deze morgen om te vragen hoe het zat........antwoord was (we hebben het nodige gedaan voor uw bonus).......waarop mijn antwoord was NO way........toen viel de chat wonder boven wonder uit......en is voor mij blijkbaar niet meer bereikbaar.....pppppfffffffff
Bedankt voor je feedback. We zullen alles verzamelen en doorspelen naar Ladbrokes.
Hakuna Matatttta.