Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

LeoVegas ervaringen

Ik heb even gezocht op het platform, maar kan niet direct iets vinden over deze bookmaker.

Ooit heb ik daar een account aangemaakt, maar ik kan me niet herinneren waarom dat was. Mijn ervaring was niet onderscheidend, dus heb ze destijds slapend gezet. Sinds een maand door technische issues en limiteringen bij andere bookmakers heb ik ze weer geactiveerd en geld gestort. De odds zijn redelijk, de site is werkbaar alhoewel sommige promoties alleen gelden voor mobiel betten. Dat doe ik bij voorkeur niet.

Vorige week had ik een Champions League bet over corners, die ik volgens de UEFA cijfers gewonnen heb. (minuut valt in het interval). Zij rekenen deze fout. Ik heb nu driemaal aangegeven waarom ik twijfel aan deze uitslag. In eerste instantie duurde het een week voordat er een reactie kwam. Daarna is de reactie nu driemaal dezelfde geweest, nl het Sports Team zegt dat het wel klopt en ik heb het dus fout. Ze gaan niet in op mijn vraag welke statistieken ze gebruiken. Een screenshot van UEFA heb ik ze ook gestuurd.

Deze ervaring is zo negatief dat ik besloot dit te schrijven en ben ik voornemens de account te sluiten. Tenzij iemand een advies heeft maar support is ronduit slecht.

Benieuwd of er ook andere ervaringen zijn.

3
0
3 likes
Gestart door
Country flagcaantjes
10-12-2020 10:59 in Bookmakers
4 reacties

Is dit uberhaupt een bookmaker voor de Nederlandse markt ?

Misschien is dat de reden dat er geen mogelijkheid tot review is.

Het lijkt me dat ze wel de data van de UEFA moeten gebruiken. Dat lijkt me de beste source met de meest accurate data.

1
0
1 likes
Ajax. Ajax. Ajax.

Ik heb mij er recent nog aangemeld als NL speler en het lijkt een prima bookie. Had meteen een withdrawal en kon deze meteen fixen omdat ik had aangemeld via IDIN. Verder echter niet meer gespeeld nog.

0
0
0 likes

LeoVegas is mijn favoriete bookie. Nooit problemen gehad, altijd vlotte uitbetaling en goeie hulp via chat. Wel vervelend dat ze hier zo raar doen, ben dat niet van ze gewend.

0
0
0 likes

@caantjes Bedankt voor het delen van je ervaring met LeoVegas!

0
0
0 likes
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.

Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar

Claim bonus
18+ | Wat kost gokken jou? Stop op tijd | Algemene voorwaarden

Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden

Claim bonus

Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor

Claim bonus

24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al

Claim bonus

Onze moderators

Wedstrijd

Ontvang gratis de eerste drie hoofdstukken van ons mooie Wedden op Voetbal boek

Heb jij het in je om hem te verslaan? Dit boek bereidt je optimaal voor op de eeuwige strijd met de bookmaker. We leiden je op een toegankelijke manier langs alle aspecten van het wedden op voetbal