Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

LeoVegas ervaringen


Ik heb even gezocht op het platform, maar kan niet direct iets vinden over deze bookmaker.


Ooit heb ik daar een account aangemaakt, maar ik kan me niet herinneren waarom dat was. Mijn ervaring was niet onderscheidend, dus heb ze destijds slapend gezet. Sinds een maand door technische issues en limiteringen bij andere bookmakers heb ik ze weer geactiveerd en geld gestort. De odds zijn redelijk, de site is werkbaar alhoewel sommige promoties alleen gelden voor mobiel betten. Dat doe ik bij voorkeur niet.


Vorige week had ik een Champions League bet over corners, die ik volgens de UEFA cijfers gewonnen heb. (minuut valt in het interval). Zij rekenen deze fout. Ik heb nu driemaal aangegeven waarom ik twijfel aan deze uitslag. In eerste instantie duurde het een week voordat er een reactie kwam. Daarna is de reactie nu driemaal dezelfde geweest, nl het Sports Team zegt dat het wel klopt en ik heb het dus fout. Ze gaan niet in op mijn vraag welke statistieken ze gebruiken. Een screenshot van UEFA heb ik ze ook gestuurd.


Deze ervaring is zo negatief dat ik besloot dit te schrijven en ben ik voornemens de account te sluiten. Tenzij iemand een advies heeft maar support is ronduit slecht.

Benieuwd of er ook andere ervaringen zijn.

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar caantjes
Country flagcaantjes in 10-12-2020 09:59 Bookmakers
in 10-12-2020 09:59 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Is dit uberhaupt een bookmaker voor de Nederlandse markt ?

Misschien is dat de reden dat er geen mogelijkheid tot review is.


Het lijkt me dat ze wel de data van de UEFA moeten gebruiken. Dat lijkt me de beste source met de meest accurate data.


1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

Ik heb mij er recent nog aangemeld als NL speler en het lijkt een prima bookie. Had meteen een withdrawal en kon deze meteen fixen omdat ik had aangemeld via IDIN. Verder echter niet meer gespeeld nog.

0 Vind ik leuk's

LeoVegas is mijn favoriete bookie. Nooit problemen gehad, altijd vlotte uitbetaling en goeie hulp via chat. Wel vervelend dat ze hier zo raar doen, ben dat niet van ze gewend.

0 Vind ik leuk's

@caantjes Bedankt voor het delen van je ervaring met LeoVegas!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.