Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Leuke bonus voor de mensen die alle bonussen vrij spelen

10Bet
Nederlandse website €200
5x rondspelen / Minimale odd €1,60
1 2 3 4 5
Ik las net een bericht met daarin dat sommige wat extra verdienen door alle bonussen van bookmakers vrij te spelen op een manier die 100% risicoloos is. En deze site lijkt me daar wel handig voor.
Mocht je die strategie eens uit willen proberen:
http://www.voetbalwedden.net/artikelen/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-bookmakers/
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrfamilyguy
Country flagmrfamilyguy in 17-01-2013 20:04 Bookmakers
in 17-01-2013 20:04 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou niet op 10bet gaan, vanwege vervelende bonusvoorwaarden:
4 Als er niet binnen 90 dagen voldaan is aan de bonusvoorwaarden, worden de bonus en het geld dat met de bonus is gewonnen in beslag genomen.
5 De storting en het bonusbedrag moeten 5 keer ingezet worden op sportweddenschappen voordat de speler geld kan opnemen. Als de speler dit niet doet, worden de bonus en de verdiensten in beslag genomen.
6 Om aan de rollover-vereisten te voldoen, moeten weddenschappen met een kans van minstens 1,60 worden gesloten, weddenschappen op alle soorten Aziatische Handicaps en Meer Dan/Minder Dan tellen niet mee met de rollover-vereisten. Het maximale bedrag meegeteld met de rollover-vereiste op elke weddenschap is 50% van het gegeven bonusbedrag
Je bonusbedrag (€200) moet 15x worden rondgespeeld, namelijk €3000, dat vind ik vrij veel. Daarnaast mag je niet op over/under of asian handicaps spelen, dat zijn de enige odds die aantrekkelijk zijn bij 10bet. Verder is 90 dagen voor €3000 wel te doen, maar als beginnende wedder is dat toch een behoorlijke opgave, voor gevorderde meestal minder. Zelf heb ik ook niet zo'n goede ervaring met 10bet..
Dus als je er wel wilt spelen zou ik gewoon geen bonus nemen, al vind ik dat er betere bookmakers zijn.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Oke ik had de voorwaarde idd nog niet gelezen. Ik las alleen 200 Euro bonus en dat leek wel lekker.
0 Vind ik leuk's
Players from UK, Germany, Austria, Netherlands, Denmark, Finland, Sweden Norway, Japan, Canada and Australia must roll over the deposit and bonus amount 5 times before you can withdraw winnings.
Dat is de voorwaarde op dit moment!
0 Vind ik leuk's
Ik sluit me aan bij Thijs: hier kun je beter je vingers niet aan branden! Zelf heb ik bewust geen account bij 10Bet. De verhalen die ik over deze bookmaker heb gehoord zijn louter negatief en de bonusvoorwaarden zijn pittig.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.