Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

LSbet: een veilige bookmaker?

Net kwam ik via sportlemon.tv op lsbet.com er ging een popup open. Admin is dit site wel veilig? Lekkere bonus hebben ze wel, live ziet er ook goed uit en een livechat hebben ze ook.
edit vw-crew:
Niets mee doen! Zie mijn reactie verderop.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar namka
Country flagnamka in 1-03-2013 02:38 Bookmakers
in 1-03-2013 02:38 Bookmakers
7 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ziet er wel goed uit hoe ik het nu even bekijk..
mischien samen werken en hogere bonus voor vw leden???
0 Vind ik leuk's
namka:
ziet er wel goed uit hoe ik het nu even bekijk..
mischien samen werken en hogere bonus voor vw leden???

Volgens mij heeft vw genoeg mooie bonussen op dit moment.
Daar is nu o.a. 888.com en titanbet bijgekomen. Misschien eerst deze maar eens proberen voordat je weer zo'n dubieuze bookmaker gaat spelen
0 Vind ik leuk's
Ik zou hier zeker geen account bij aanmaken, laat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen. Ik kan geen normale review vinden, zie dat ze op Curacao (wel lekkere Amstel Bright trouwens daar) een licentie hebben en dan gaan er bij mij vaak wat alarmbellen rinkelen.
Kortom: niets mee doen!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ok dankje voor het uitleg heren
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
Ik zou hier zeker geen account bij aanmaken, laat ze zichzelf eerst maar eens bewijzen. Ik kan geen normale review vinden, zie dat ze op Curacao (wel lekkere Amstel Bright trouwens daar) een licentie hebben en dan gaan er bij mij vaak wat alarmbellen rinkelen.
Kortom: niets mee doen!

10bet is ook ingeschreven in Curacao is die ook onbetrouwbaar dan ?
0 Vind ik leuk's
FooK ThE BooK !!!
Welke bookie zouden jullie adviseren om een account aan te maken met de leukste bonus en die ook wat wedmogelijkheden heeft. Geen Unibet, Bwin, Bettson, Tonybet, Betclic. :)
0 Vind ik leuk's
Lsbet richt zich volgens mij meer op de Oost-Europese markt, heb zelf nog nooit van deze bookmaker gehoord en ik kan net als vw-crew geen reviews vinden. Ik zou me vingers er niet aan branden..
Justnormal tipico heeft een leuke bonus van €100 waarbij je €600 moet rondspelen op een minimale notering van 2.00.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.