Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker Matchbook: ervaringen en informatie

Ik ben bezig met een nieuwen uitdaging van af 1 Feb.
ik ga part time voetbal wedden 24 uur per week
alleen wil ik dit doen via www.matchbook.com.
om dat ik graag via betting exchange werk.
maar ik slechte ervaringen hoor over betfair met *grootte betalingen*
ben ik op zoek gegaan en matchbook.com gevonden.
veel goeden dingen op matchbook .
de vraag
is matchbook goed safe ? om dat ik een b+ rating zag.
hoe word de rating bepaald ?
Bedankt .
Mvg glenn
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar goudtoto
Country flaggoudtoto in 20-01-2013 22:29 Bookmakers
in 20-01-2013 22:29 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Niemand die ervaringen heeft met matchbook?
Of mijn er wat over kan vertellen / rating ?
Bedankt alvast !
0 Vind ik leuk's
The trouble is, if you don't risk anything, you risk even more
goudtoto:
Niemand die ervaringen heeft met matchbook?
Of mijn er wat over kan vertellen / rating ?
Bedankt alvast !

Nee, ik kan je helaas niet helpen. Wel heb ik eens rondgekeken op de site. De 1% commissie is inderdaad wel aantrekkelijk, al vind ik het wel een nadeel dat je ook als je verliest je die commissie af moet staan. Daarnaast brengt Matchbook kosten in rekening bij transacties van/naar Moneybookers en Netteller.
Het belangrijkste bij een betting exchange is natuurlijk de liquiditeit. Er moet natuurlijk wel een markt zijn. Ik wilde eens kijken hoe het daar mee stond, maar ik kreeg de pagina met geen mogelijkheid geladen. Een slecht teken, als je het mij vraagt. Misschien lag het aan mijn internetverbinding, maar ik houd het voorlopig maar gewoon bij Betfair. ;)
Wat is je probleem precies met uitbetalen? Is je account wel volledig geverifieerd? Zelf heb ik bij Betfair nooit problemen gehad, maar wellicht is het een idee om 10 kleinere uitbetalingen te verrichten in plaats van 1 grote.
Succes ermee! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
goudtoto:
Niemand die ervaringen heeft met matchbook?
Of mijn er wat over kan vertellen / rating ?
Bedankt alvast !

Nee, ik kan je helaas niet helpen. Wel heb ik eens rondgekeken op de site. De 1% commissie is inderdaad wel aantrekkelijk, al vind ik het wel een nadeel dat je ook als je verliest je die commissie af moet staan. Daarnaast brengt Matchbook kosten in rekening bij transacties van/naar Moneybookers en Netteller.
Het belangrijkste bij een betting exchange is natuurlijk de liquiditeit. Er moet natuurlijk wel een markt zijn. Ik wilde eens kijken hoe het daar mee stond, maar ik kreeg de pagina met geen mogelijkheid geladen. Een slecht teken, als je het mij vraagt. Misschien lag het aan mijn internetverbinding, maar ik houd het voorlopig maar gewoon bij Betfair. ;)
Wat is je probleem precies met uitbetalen? Is je account wel volledig geverifieerd? Zelf heb ik bij Betfair nooit problemen gehad, maar wellicht is het een idee om 10 kleinere uitbetalingen te verrichten in plaats van 1 grote.
Succes ermee! :)

Heel erg Bedankt voor de info !
ja mijn account is volledig geverifieerd.
maar dan ga ik even verder op zoek
Bedankt !
0 Vind ik leuk's
The trouble is, if you don't risk anything, you risk even more
Ik zag zojuist op flashscore een banner van Matchbook staan. Dus ik dacht laat ik eens een kijkje nemen.
Ik moet eerlijk toegeven dat deze bookmaker er op het eerste gezicht niet slecht uitziet. Sterker nog, ze hebben op dit moment een aantal erg aantrekkelijke promoties lopen:

- Een 50 euro risk free bet
- 0% commissie op live tennis
- 0% commissie op live voetbal
- 0,5% commissie op alle voetbal asian handicaps

Zijn er al leden die ervaring hebben met matchbook?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.