Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

MyBet account geblokkeerd, waarom?

Beste,

Drie dragen geleden heb ik een account aangemaakt op MyBet. Ik kwam deze bookmaker tegen door de aanbeveling met de bonus op de bookmakers pagina van VW.net. Ik ging er van uit dat er een bepaalde mate van betrouwbaarheid en kwaliteit moet zijn dan.

Ik ben 18+, ik woon in Nederland en ik heb nog nooit vals gespeeld. Ik ben actief bij alle grote bookmakers zonder problemen.

Zojuist wilde ik inloggen en de 100% stortbonus gebruiken voor nieuwskomers. Tot mijn grote schrik zag ik dat mijn account geblokkeerd was. Gelukkig stond er nog geen geld op!

Ik dook de chat in en vroeg om duidelijkheid. Die kreeg ik niet. Ik kreeg alleen te horen dat ik niet welkom ben en dat ik verder niks te willen heb.

 

Quote van de livechat agent:

''Your registration was not accepted by our system, meaning that you cannot use our services/products. We refer to following paragraph of our terms and conditions:''

§3.2: "We reserve the right to reject a registration without stating the reasons for such action."

 

Op internet lees ik nu meer slechte verhalen over MyBet. In hoeverre wil VW.net zich linken aan deze fishy praktijken van MyBet? Ik stel voor dat jullie deze bookmaker niet meer aanbevelen vanaf nu.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar dionysiou
Country flagdionysiou in 28-07-2017 17:01 Bookmakers
in 28-07-2017 17:01 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.