Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

mybet geboortedatum verkeerd.

Goedenavond,

Ik heb een beetje naar gevoel over mybet. de klantenservice helpen je niet vriendelijk en heb eerder ervaring opgedaan bij bookmakers als cmon bwin en unibet. Nu is het zo dat mijn geboortedatum anders is dan in me account staat aangegeven omdat ik dit ben vergeten in te vullen.

is een bookmaker coulant wanneer je een document stuurt met je werkelijke geboortedatum.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Mark
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar markos18
Country flagmarkos18 in 14-03-2015 21:19 Bookmakers
in 14-03-2015 21:19 Bookmakers
9 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Als je geen 18 was toen je je account had aangemaakt dan vrees ik dat ze niet coulant zullen zijn. Al helemaal niet als je een bonus hebt vrijgespeeld.
0 Vind ik leuk's
-
Dit kan niet eens. Je moet je geboortedatum namelijk altijd invullen, anders kan je je account niet aanmaken.
0 Vind ik leuk's
Nee heb dit helaas echt niet ingevuld. stond 01-01-1990 heb niet goed opgelet. waardoor ik nu met een verkeerde geboortedatum speel. nee heb dit gewoon aangemaakt donderdag.. en ben 24. Zullen ze het begrijpen en mijn geboortedatum veranderen?
0 Vind ik leuk's
Als je het pas een paar dagen geleden hebt aangemaakt dan zullen ze het denk ik wel voor je aanpassen.
0 Vind ik leuk's
-
markos18:
Nee heb dit helaas echt niet ingevuld. stond 01-01-1990 heb niet goed opgelet. waardoor ik nu met een verkeerde geboortedatum speel. nee heb dit gewoon aangemaakt donderdag.. en ben 24. Zullen ze het begrijpen en mijn geboortedatum veranderen?


Voorafgaand aan een uitbetaling gewoon melden en je ID opsturen of course. Lijkt me dat ze hier niet moeilijk overdoen. Helemaal niet als 01-01 1990 heb.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
sw0tty:
Voorafgaand aan een uitbetaling gewoon melden en je ID opsturen of course. Lijkt me dat ze hier niet moeilijk overdoen. Helemaal niet als 01-01 1990 heb.


Ik zou dat zo snel mogelijk doen en niet wachten totdat je kan laten uitbetalen.
0 Vind ik leuk's
Goedemiddag,

heb de klantenservice gesproken die geven aan dat mijn geboortedatum nooit veranderd kan worden. Ze hebben het wel als aantekening bij mijn account geplaatst.

Hebben mensen ervaring met deze bookmaker en wat moet ik nu nog doen.
0 Vind ik leuk's
Als je er geld op hebt staan dit proberen uit te betalen, en in ieder geval niet meer storten.
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
Als je er geld op hebt staan dit proberen uit te betalen, en in ieder geval niet meer storten.


Dat is wel kl*te zeg... Jammer dat Mybet niet bereid is mee te werken.

De kans dat Mybet uitbetaalt is nog kleiner als de kans dat ik ooit een beschuitje mag eten met Mila Kunis. Je kunt het proberen, maar ik vrees dat je dit geld kwijt bent. Volgende keer iets beter opletten voordat je na het openen van een account op OK drukt.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.