Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Netbet: test deze bookmaker mee met €20 gratis wedtegoed

Dag allemaal, sinds vandaag hebben wij Netbet toegevoegd op onze website als bookmaker voor Nederlandse klanten. Helaas hebben we nog geen goed beeld van deze bookmaker waardoor wij graag jullie mening horen.

Test je mee?

Wij bieden de eerste 20 leden die hieronder reageren de mogelijkheid om met 20 euro gratis te testen op Netbet (alleen Nederlandse leden, sorry). Geïnteresseerd? Plaats dan hieronder je Netbet gebruikersnaam. Alleen leden die meer dan 100 posts in het forum hebben geplaatst kunnen met ons mee testen.

Wat verwachten we van jou?

Beschrijf in minimaal 200 woorden wat je van deze bookmaker vindt, wat verbeterpunten kunnen zijn en wat je écht goed vindt. Onder de beste/complete review verloten wij nog eens 20 euro.

Mogelijke vragen die je in je review zou kunnen laten passeren?

- Hoe bevalt het wedden op Netbet?

- Hoe zijn de odds op Netbet?

- Kan je makkelijk vinden wat je wilt vinden?

- Is het aanbod van live weddenschappen goed en snel?

- Is de klantenservice een beetje snel en volledig?

Indien we 20 leden gevonden hebben zullen we alle gebruikersnamen in één keer naar Netbet sturen. Daarna zal het maximaal 48 uur duren voordat de 20 euro op je account staat en kunt gaan testen. We verwachten vervolgens binnen 1 week een review van je.

Cheers!

Mario

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew
14-07-2014 12:57 in Bookmakers
111 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb me ook even uitgeleefd op de site en rondgekeken, hierbij mijn korte review en hopelijk red ik de 200 woorden!

Overzicht Site
De site ziet er erg overzichtelijk uit, als je voor het eerst op de pagina inlogt staat er in het midden meteen een aantal live weddenschappen klaar die op dat moment bezig zijn en waar je meteen op kunt gaan wedden, verder staat er onder de live weddenschappen een kopje met de populairste wedstrijden die er op deze dag gespeeld gaan worden. Mocht je willen weten wat er in enkele ogenblikken begint dan kan je daaronder kijken naar het kopje last minute weddenschappen.

Aan de linkerkant staat er een groot aanbod aan sport waar je uit kunt kiezen, over de sporten zelf kom ik zo op terug maar als je kijkt naar het overzicht dan ziet het er erg verzorgt uit en je hoeft weinig van pagina naar pagina te klikken. Nadat ik ingelogd ben en ik wil bijvoorbeeld naar de eredivisie dan klik ik links op Voetbal / Nederland / Eredivisie, dit aanklikken werkt met een uitklap systeem dus terwijl ik dit uitklap blijf ik gewoon op de beginpagina totdat ik daadwerkelijk eredivisie aanklik. Je wordt dus niet van pagina naar pagina gestuurd.

Verder kun je gemakkelijk naar je openstaande weddenschappen, het storten en naar de chat.

Talen
De site kan in verschillende talen worden bekeken, ook is er een keuze om de site in het Nederlands weer te geven wat veel bookmakers niet ondersteunen. Hier alle talen die mogelijk zijn:

100% bonus
Na het registreren heb je de keuze om een 100% te krijgen op een storting tot 100 euro met promotiecode: “NETBET100”. Deze code kan je 8 weken gebruiken na het registeren. Echter een nadeel is dat je wel eerst de storting eenmaal met een quotering van ten minste 1.60 rond hoort te spelen voordat je de bonus krijgt. Als je slim bent doe je een single boven de 1,60 want volgens de livechat telt het niet als je een combinatie doet en het totaal boven de 1.60 komt als je alleen maar wedstrijden hebt van bijvoorbeeld noteringen 1.30. Doe je een combinatie waarbij iedere wedstrijd apart in de combinatie boven de 1.6 is telt het wel.

Insurance Combinatie
Als je tussen de 5 euro en 25 euro inzet op een combinatie van vijf wedstrijden waarbij elke wedstrijd in de combinatie minstens een quote heeft van 1.40 en er 1 fout gaat van de 5 wedstrijden dan krijg je eenmalig je geld terug als je een mail stuurt [email protected] met als onderwerp INSURANCE COMBI + je weddenschap referentie nummer. Deze moet echter daarna wel 3x rondgespeeld worden op een quote van 1.60.

Sport Aanbod
Er is ontzettend veel aanbod van verschillende sporten en in de sport zelf heb je ook ontzettend veel mogelijkheden. Bij voetbal heb je keuzes van de bekende competities tot de wat mindere bekende competities en divisies. Deze bookmaker bied ook Aziatische weddenschappen aan.

Ook live zijn de mogelijkheden erg groot met veel aanbod van verschillende sporten, ze gebruiken hetzelfde live systeem die ook bij de bookmaker ComeOn wordt gebruikt en ook daarin is Aziatisch wedden mogelijk. De wedtypes in voetbal is groot maar wel een paar nadelen van dit live wedden is als je bijvoorbeeld tennis pakt of een andere sporten dan kan je niet meer op de set zelf wedden die bezig is. Verder kan je geen Live Streams bekijken, Live statistieken zien en niet live uitcashen als je denkt dat de weddenschap toch fout gaat.

Noteringen
Met de notering is niks mis mee, ik heb even vergeleken met een paar wedstrijden en bookmakers:

Eerste eredivisie wedstrijd: Zwolle – Utrecht
NetBet notering: 2,05 – 3,45 – 3,30
Comeon notering: 2,05 – 3,45 – 3,30
Unibet notering: 2,00 – 3,50 – 3,30
Williamhill notering: 2,10 – 3,40 – 3,10

Eerste premier leauge wedstrijd: Manchester United – Swansea City
NetBet notering: 1,36 – 4,55 – 8,00
Comeon notering: 1,39 – 4,65 – 8,00
Unibet notering: 1,35 – 4,75 – 9,00
Williamhill notering: 1,36 – 4,33 – 8,00

Oftewel de noteringen liggen gemiddeld gelijk met andere bookmakers, de ene keer vallen ze iets hoger uit en de andere keer vallen ze iets lager uit in vergelijking.

Betalingsmogelijkheden
NetBet heeft een groot aanbod aan betalingsmogelijkheden namelijk:

Minimale storting
De minimale storting vind ik aardig aan de hoge kant, deze storting ligt minimaal aan 20 euro.
Hierbij de bekendste stortingsmogelijkheden en de minimale stortingsbedragen:

Ideal: Minimale Storting 20 euro
Paysafecard: Minimale Storting 25 euro
Skrill/Moneybookers: Minimale Storting 20 euro
Neteller: Minimale Storting 20 euro

Uitbetalingsmogelijkheden
Je kan laten uitbetalen op je bankaccount, via een bankkaart, moneybookers, netteller en click2pay. Voor de laatst 3 genoemde moet er wel eenmalig een storting gedaan worden zodat deze zichtbaar wordt als uitbetaal mogelijkheid. Dit is bijna bij iedere bookmaker zo en ik heb het in de live chat voor de zekerheid nagevraagd en dat klopt inderdaad.

Verder is er ook een optie als je een uitbetaling hebt aangevraagd om deze te annuleren.

Contact
Er zijn vele mogelijkheden om in contact te komen met NedBet.

Telefoon
Je kunt ze 24 uur per dag, 7 dagen in de week bellen op: 0044 207 760 7171

Email
Je kunt ze mailen op [email protected] of via het webformulier op de site

Livechat
De livechat is open van 08:00 tot 00:00 GMT tijdzone, als ik me niet vergis is dat van 06:00 tot 22:00 in de Nederlandse tijdzone.

De live chat is makkelijk te benaderen en je kunt chatten in het Nederlands, eerder liet ik zien dat je de taal van de site in het Nederlands kan zetten en daar heb ik hem ook opstaan dus ik weet niet of de chat taal hieraan gekoppeld is. De site stond bij mij in ieder geval op het Nederlands en ik kreeg een Nederlandse medewerker in de chat.

De livechat is makkelijk te benaderen, toen ik ging navragen of moneybookers inderdaad beschikbaar wordt met uitbetalen als er eenmalig gestort is kwam ik gelijk in de chat zonder wachttijd. Het is natuurlijk nu wat rustiger omdat de grote competities nog niet zijn begonnen maar op dit moment was er in ieder geval geen wachtrij en ik kon gelijk beginnen met mijn vraag en ik kreeg ook erg snel antwoord.

Conclusie
De site is overzichtelijk met een groot aanbod aan sport en vele verschillende wedtypes met een vergelijkbare notering als de bekendere bookmakers. Je kunt jezelf op de site gemakkelijk wegwijs maken en ook de mobiel versie is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Deze bookmaker heeft twee leuke promoties waar je gebruik van kunt maken.

Er zijn vele stort en uitbetalingsmogelijkheden waarbij ieder met hun favoriete manier dit kan laten doen, ook paysafecard bevalt tot de mogelijkheden. De enigste punten van kritiek wat ik tegenkomen ben zijn op het gebied van live wedden wat punten en het minimale stortingsbedrag, ik vind 20 euro aardig aan de hoge en voor paysafecard zelfs 25 euro.

Indien nodig zijn er genoeg mogelijkheden om in contact te komen met een van de medewerkers zoals via de telefoon, livechat en email en dan wordt je snel geholpen.

Positief:
- Groot aanbod pre-match sporten en competities
- Groot aanbod aan live wedstrijden
- Veel stortingsmogelijkheden
- Veel uitbetalingsmogelijkheden
- Site kan in het nederlands worden ingesteld
- Livechat Support is snel, vriendelijk en tevens ook in het Nederlands
- Plaatsen en afhandelen van een weddenschap gaat snel

Verbeterpunten:
- Minimale stortingslimieten mogelijk lagen
- Geen live streams / live statistieken / live cashout mogelijkheden tijdens het live wedden
- De live wedtypes binnen een wedstrijd met uitzondering van voetbalweddenschappen is matig.

Deze bookmaker doet me veel denken aan ComeOn en daar ben ik ook zeer tevreden over.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.